Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lingon sa:Jag tänkte ta mig ner till vallåsen i år, skall bli kul!
Nån som kört det endurot tidigare? Brukar alla sträckor vara bikeparkleder eller är det även ss utanför parken?
roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
Enduro Fredrik sa:roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
Åh jo, du är inte en så stor idiot som jag. Har inte lyckats bestämma mig för vilken cykel jag ska köpa inför 2018 än. Ser fortfarande mörkt ut....
Enduro Fredrik sa:roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
Åh jo, du är inte en så stor idiot som jag. Har inte lyckats bestämma mig för vilken cykel jag ska köpa inför 2018 än. Ser fortfarande mörkt ut....
Raggamuffin sa:Enduro Fredrik sa:roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
Det viktigaste är inte att köpa rätt cykel utan att köpa en cykel :P
Äh jag skiter i det, bokade en resa till Gotland för att arrangera ett enduro där istället.Enduro Fredrik sa:roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
edvin_m sa:Raggamuffin sa:Enduro Fredrik sa:roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
Det viktigaste är inte att köpa en cykel utan att cykla :P
Raggamuffin sa:edvin_m sa:Raggamuffin sa:Enduro Fredrik sa:roskai sa:Om man bara hade en startplats.. Tog sån jäkla tid att få klart allt med licens osv så jag köpte ingen startplats för jag ville inte vara krånglig idiot och byta klass, nu blev man bara idiot..
Det viktigaste är inte att köpa en cykel utan att cykla :P
Förvisso sant :)
Gemon sa:Jag glömde att anmäla mig. Sen blev det fullt. Står på reservlistan och kommer att åka ner ändå, på vinst och förlust. Men om någon stackare där ute har drabbats av förhinder tar jag tacksamt över en startplats.
Shrue sa:Då var racet över, riktigt bra före och bra sträckor ??
Är lite nyfiken vad som hände med kol-megan som körde in i trädet (sista stöket) på SS6. Var ett riktigt högt ljud av att något knäcktes varpå föraren av cykeln yttrade ”någon som vill ha en ram?”, för att sen rulla vidare mot mål.
Shrue sa:Då var racet över, riktigt bra före och bra sträckor ??
Är lite nyfiken vad som hände med kol-megan som körde in i trädet (sista stöket) på SS6. Var ett riktigt högt ljud av att något knäcktes varpå föraren av cykeln yttrade ”någon som vill ha en ram?”, för att sen rulla vidare mot mål.
Magnus.Bovall sa:Utan bild bevis har det aldrig hänt!!?
Ultralite sa:Kolmegan såg död ut nere i mål.
skier sa:Sjukt skoj idag! Lyckades tappa kedjan både på ss3 och ss4 men resten flöt på fint, sista sträckan gick bäst ( lite segstartad...).
Riktigt trevligt arrangemang som vanligt i Vallåsen.
Nu är benen i högläge inför Billingeracet imorgon.
marr sa:skier sa:Sjukt skoj idag! Lyckades tappa kedjan både på ss3 och ss4 men resten flöt på fint, sista sträckan gick bäst ( lite segstartad...).
Tror ja såg dig glida bort på parkeringen.
skier sa:marr sa:skier sa:Sjukt skoj idag! Lyckades tappa kedjan både på ss3 och ss4 men resten flöt på fint, sista sträckan gick bäst ( lite segstartad...).
Tror ja såg dig glida bort på parkeringen.
Kanske det, vit-grön ck fix-tröja och grön-gul Ragley hade jag
landen sa:Va riktigt skoj detta! Klippte ihop en video av alla mina åk:Lyckades punka efter bara 25 sek på sista sträckan, men annars hade jag superskoj!
larsaw sa:landen sa:Va riktigt skoj detta! Klippte ihop en video av alla mina åk:Lyckades punka efter bara 25 sek på sista sträckan, men annars hade jag superskoj!
Bra jävla tempo! Vilken plats hamnade du på?
landen sa:larsaw sa:landen sa:Va riktigt skoj detta! Klippte ihop en video av alla mina åk:Lyckades punka efter bara 25 sek på sista sträckan, men annars hade jag superskoj!
Hade som mål top 30, men det fick jag äta upp. Gick galet mycket snabbare här än i GBG och kände inte riktigt att jag hade koll på denna typen av cykling. Sen punka på det med då, men 58:a i tävling tror jag, 95:a totalt.
R-P sa:landen sa:larsaw sa:landen sa:Va riktigt skoj detta! Klippte ihop en video av alla mina åk:Lyckades punka efter bara 25 sek på sista sträckan, men annars hade jag superskoj!
Hade som mål top 30, men det fick jag äta upp. Gick galet mycket snabbare här än i GBG och kände inte riktigt att jag hade koll på denna typen av cykling. Sen punka på det med då, men 58:a i tävling tror jag, 95:a totalt.
Bra kört! Du håller bra fart på sista trots punkan, har du något punkaskydd och i så fall vilket?
landen sa:Va riktigt skoj detta! Klippte ihop en video av alla mina åk:Lyckades punka efter bara 25 sek på sista sträckan, men annars hade jag superskoj!
jofahjalm sa:landen sa:Va riktigt skoj detta! Klippte ihop en video av alla mina åk:Lyckades punka efter bara 25 sek på sista sträckan, men annars hade jag superskoj!
Snygg film. Är det dina genomslag man hör vid t.ex. 6.13, 7.05?