Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Matte_82 sa:Blir första besöket i Gesunda och första gången ESS.
Ska bli spännande.
Om man klara det eller får åka hem med svansen mellan benen =)
Matte_82 sa:Blir första besöket i Gesunda och första gången ESS.
jofahjalm sa:Sweet! Jag har också rejsat Sickpack S.A.M. i Gesunda. Det gick "sådär"...
Ska du förstöra någon annans skor också alltså? ;-)Jimel sa:Myyyys, ska nog låna med mig ett par extra skor tror jag.
Fredrik Z sa:Efter skadesommar utan träning och tävling så blir det att tävla i helgen. Vila sig i form är också ett recept. Testade lite förra helgen och kroppen verkar hålla ihop.
Henrik83 sa:Fredrik Z sa:Efter skadesommar utan träning och tävling så blir det att tävla i helgen. Vila sig i form är också ett recept. Testade lite förra helgen och kroppen verkar hålla ihop.
Vila is the shit! Jag är nu inne på vecka två som soffliggande i en vidrig man cold, kommer gå asbra det här :-)
Fredrik Z sa:Efter skadesommar utan träning och tävling så blir det att tävla i helgen. Vila sig i form är också ett recept. Testade lite förra helgen och kroppen verkar hålla ihop.
Rattnalle sa:Ska du förstöra någon annans skor också alltså? ;-)Jimel sa:Myyyys, ska nog låna med mig ett par extra skor tror jag.
(skotork är svaret)
Jejje sa:Du är inte ensam! Har hostat slem nu i tre veckor ?????
Ja, blev ju revbenssallad och punkterad lunga innan midsommar, så blivit soffan.. men kändes bra nu i helgen, var till Åre en sväng och testade om jag kunde cykla utför.Henrik83 sa:Fredrik Z sa:Efter skadesommar utan träning och tävling så blir det att tävla i helgen. Vila sig i form är också ett recept. Testade lite förra helgen och kroppen verkar hålla ihop.
Vila is the shit! Jag är nu inne på vecka två som soffliggande i en vidrig man cold, kommer gå asbra det här :-)
PeeGee sa:Samåkningsfråga: någon som planerar dra från Sthlm lunchtid på fredag?
H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Jag hade dock gärna skippat en av trampetapperna till toppen och älgspyan/carroline-sträckan. Allt annat känns spot on.
H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Jag hade dock gärna skippat en av trampetapperna till toppen och älgspyan/carroline-sträckan. Allt annat känns spot on.
Raggamuffin sa:Hur många liftåk och trampsträckor är det?
Shrue sa:Raggamuffin sa:Hur många liftåk och trampsträckor är det?
6st sträckor. 3st liftåk för tävling, 4st för motion.
https://fricyklisterna.wordpress.com/
EEssin sa:God morgon! Någon som har film på sträckorna? Tyckte det var fint att kunna kika på innan Göteborg och Östersund. Om någon cyklar idag och känner för att ladda upp är det uppskattat ;)
Tomcaten sa:EEssin sa:God morgon! Någon som har film på sträckorna? Tyckte det var fint att kunna kika på innan Göteborg och Östersund. Om någon cyklar idag och känner för att ladda upp är det uppskattat ;)
Något mera som du vill ha serverat på ett silverfat?
Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Om du fick välja hade du väl sluppit att trampa helt? Själva poängen är väl att det ska vara jobbigt som fan? Det är inte etappdownhill.
Mathias B sa:Det här var ju inte bra, jag vaknade upp med halsont i morse. Så efter jobbet blir det att kila ner till apoteket och handla på mig diverse olika grejer. Ska även offra en get till lägre makter. Plan B är att köra french style, dvs osett, men jag har ju kört allt utom nya tidigare. Bara inte i år. Plan C är att komma upp på söndag och vara huligan.
Lingon sa:Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Om du fick välja hade du väl sluppit att trampa helt? Själva poängen är väl att det ska vara jobbigt som fan? Det är inte etappdownhill.
Lingon sa:Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
H. sa:Lingon sa:Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Det är ju knappast en asfalterad cykelbana till toppen. I princip är det släpa/bära som gäller, ca 250 hm per gång. Det är inte helt ojobbigt. Men jag ska inte ens vara med och jag kommer inte gnälla åt någon annans lidande. Men jag tror att även två vändor till toppen skulle räcka för att göra det "jobbigt".
Det är inte Åreskutan vi ska upp för.Luthman Photography sa:H. sa:Lingon sa:Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Det är ju knappast en asfalterad cykelbana till toppen. I princip är det släpa/bära som gäller, ca 250 hm per gång. Det är inte helt ojobbigt. Men jag ska inte ens vara med och jag kommer inte gnälla åt någon annans lidande. Men jag tror att även två vändor till toppen skulle räcka för att göra det "jobbigt".
Men det ska ju vara "jobbigt som fan"?
Fredrik Z sa:Det är inte Åreskutan vi ska upp för.Luthman Photography sa:H. sa:Lingon sa:Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Nä, det här är jobbigare. Iaf jämfört med att ta sig upp till olympiaplatån. Dit kan man trampa. Men skitsamma. Jag sitter hemma och jäser istället.Luthman Photography sa:Fredrik Z sa:Det är inte Åreskutan vi ska upp för.Luthman Photography sa:H. sa:Lingon sa:Ja, 4 liftåk låter som parodi på enduro! ;)Luthman Photography sa:H. sa:Bansträckningen släppt, riktigt bra sträckor, och hemskt jobbigt lär det bli för er som ska köra.
Exakt.
marr sa:Tomcaten sa:EEssin sa:God morgon! Någon som har film på sträckorna? Tyckte det var fint att kunna kika på innan Göteborg och Östersund. Om någon cyklar idag och känner för att ladda upp är det uppskattat ;)
Något mera som du vill ha serverat på ett silverfat?
En rääääckmacka tack!
Tomcaten sa:Börja golfa ist