Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För folk som är för dumma att förstå: det funkar med valfria långsmala objekt.GoranS sa:Konstiga längdskidor.
Det menar du inte? Hade jag aldrig kunnat räkna ut.Henrik_E sa:För folk som är för dumma att förstå: det funkar med valfria långsmala objekt.GoranS sa:Konstiga längdskidor.
Har en kollega som jag vet cyklar till skidspåret med utrustningen. Har dock inte närmare förhört mig om metodik för att få med skidorna.konscious sa:Det är verkligen få med längdskidor på cykeln.
Henrik_E sa:För folk som är för dumma att förstå: det funkar med valfria långsmala objekt.GoranS sa:Konstiga längdskidor.
Barometer sa:Henrik_E sa:För folk som är för dumma att förstå: det funkar med valfria långsmala objekt.GoranS sa:Konstiga längdskidor.
Och om det blir för soligt kan man alttid smäcka dit ett parasoll. :)
Rattnalle sa:Bara att cykla med skidfodralet över axeln. Inga som helst problem. Pjäxorna går ner i fodralet om du inte har en allt för slimmad sort.
Rattnalle sa:Bara att cykla med skidfodralet över axeln. Inga som helst problem. Pjäxorna går ner i fodralet om du inte har en allt för slimmad sort.
Henrik_E sa:
GoranS sa:Har en kollega som jag vet cyklar till skidspåret med utrustningen. Har dock inte närmare förhört mig om metodik för att få med skidorna.konscious sa:Det är verkligen få med längdskidor på cykeln.
Ett år för väldigt länge sedan gjorde jag lumpen på I12 i Eksjö på ett cykelskytte kompani. Vi hade vinter o snö från december o långt in i april!görveln sa:Rattnalle sa:Bara att cykla med skidfodralet över axeln. Inga som helst problem. Pjäxorna går ner i fodralet om du inte har en allt för slimmad sort.
Jag har sett några som har spänt fast skidorna på överröret. Jag har aldrig testat men är rätt säker på att jag cyklar med knäna för nära ramen för att det ska fungera.
I princip borde man ju i alla fall kunna fixa till något ryggsäcksliknande för en vikbar cykel. Fixar man sen någon anordning för att fästa skidorna på cykeln kan man ju skapa den nya grenen ski-bike som en vintervariant på swim-run.konscious sa:GoranS sa:Har en kollega som jag vet cyklar till skidspåret med utrustningen. Har dock inte närmare förhört mig om metodik för att få med skidorna.konscious sa:Det är verkligen få med längdskidor på cykeln.
Det borde vara ännu färre med cykeln på längdskidorna!