Får ej lös kasett
Jag har fått tag på en gammal racer som jag har tänkt repa upp. Det är en Mizutani, från Japan tror jag.
Jag tror att växeln heter Adamas AX. Men hur som helst så har jag tagit lös hjulet och fått lös lagret.
Har bara ett problem och det är att jag får ej lös dreven.
Måste jag ha något speciellt verktyg, eller är det jag som inte riktigt förstår hur jag skall göra ?
Jag tror att växeln heter Adamas AX. Men hur som helst så har jag tagit lös hjulet och fått lös lagret.
Har bara ett problem och det är att jag får ej lös dreven.
Måste jag ha något speciellt verktyg, eller är det jag som inte riktigt förstår hur jag skall göra ?
