NotReallyGunde
Aktiv medlem
Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.
alltså jag har lärt mig så mycket idag. kan man göra ett test och få Happydiplom?Informationen i tråden är oersättlig, så jag hoppas den stannar ❤
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
alltså jag har lärt mig så mycket idag. kan man göra ett test och få Happydiplom?Informationen i tråden är oersättlig, så jag hoppas den stannar ❤
Nej, nu tycker jag den här tråden börjar spåra!Öppen fråga. Kannibalism, för eller emot?
Jag äter bara saker som haft en mamma så....för??Öppen fråga. Kannibalism, för eller emot?
Öppen fråga. Kannibalism, för eller emot?
Mot. För då måste man träffa andra människor. Gillar inte att vara social.För, det är det absolut bästa vi kan göra för miljön och vår planet!
För, det är det absolut bästa vi kan göra för miljön och vår planet!
Mot. För då måste man träffa andra människor. Gillar inte att vara social.
42?Och svaret på frågan var?
Touché!
”Gör som Greta och rädda världen - ät människa!”
Linas matkasse. Härligt med människor som bjuder på sig själv!Kan inte mathem fixa det?
Smidigt! Då kan man ju slänga upp budkillen på grillen direkt!Kan inte mathem fixa det?
Smidigt! Då kan man ju slänga upp budkillen på grillen direkt!
Det får vi allt fråga mod om!alltså jag har lärt mig så mycket idag. kan man göra ett test och få Happydiplom?
Får jag föreslå lite fava beans och ett gott glas chianti till det?Nej för fan. Jag håller på och gör grybitar av en liftare som jag plockade upp tidigare idag.
Bonböner heter de på svenska och de är inte så goda med kött tycker jag. Har själva aldrig käkat lång-gris men långkok i kål och kummin kanske? En klassisk vindaloo ska göras på fläskkött men den där liftarn kanske duger bra till det? Jag har hört rykten om någon esperanto-gubbe. han vet nog!Får jag föreslå lite fava beans och ett gott glas chianti till det?
lång k*k i kål och kummin kanske
Nu är det snart fredag på riktigt!
Äntligen fredag och här har man ju menyn fixad till kvällens På spåret-mys! ? Praktiskt att man har gödit ett par fina små långgrisar till avkomma här hemma, varför gå över ån efter vatten eller till ica efter fläsk ?
Dekapiteracciosa
Jo då hyfsat iaf.Annars då? Bilen går bra?
OT?Annars då? Bilen går bra?
Ja, ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.
Ja, ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.
Då kommer det inte hända saker. Det kan jag garantera.Omod brukar kunna raderas av öl (vett likaså). Funkar det tvärtom månne, att mod kan raderas av oöl? Så, om alla gör uppehåll i öldrickandet så kanske det händer saker.
Nån som vill köpa en cykel?
Bara att radera tråden då. My bad.Annonser hör hemma på köp och sälj, tack / modig
Bara att radera tråden då. My bad.
Nåt med köp o säljHar du fått svaret då???
Nåt med köp o sälj