Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har hänt mig också. Dock inte på Sa Calobra och jag tecknade inte premium. Men efter kontakt med supporten så ansågs jag ha, i mitt, fall, sprungit segmentet.M_Gehrisch sa:Ibland är det gps:n som får spel och visar att man ligger bredvid banan, så hände mig på sa Calobra för ett par år sedan, ett PR för mig, men Strava sade att jag hade inte kört på banan. Jag kontaktade Strava support som fixade till det för mig. Jag tecknade Strava Premium pga det :)
Det som sker det sker och är det bästa som sker.Leonnoren sa:Jag va ute och cyklade och fick upp bra tempo på ett segment jag kört förut, hade närapå fått min första KOM, då säger strava att jag inte kört på segmentet...jag har jämfört och kollat noga och och fattar nu inget..nån feedback?
Då lägger man in en länk i den här tråden så får GoranS avgöra om man är en moralisk KOM-ägare eller ej.JPL sa:Det där händer ALLTID när man cyklat löjligt snabbt och vet att man har en KOM.
tuta sa:Då lägger man in en länk i den här tråden så får GoranS avgöra om man är en moralisk KOM-ägare eller ej.JPL sa:Det där händer ALLTID när man cyklat löjligt snabbt och vet att man har en KOM.