Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Typ tisdag som alla andra helger.Brakastruten sa:Nu är helgen räddad! Var skall denna sluta?
Eveningstar sa:Jag bjuder 5000 kr.
5500 kr om du lovar att du aldrig cyklat med sadelväskan på dropperposten så som den är monterad på bilden.
bellasoda sa:Eveningstar sa:Jag bjuder 5000 kr.
5500 kr om du lovar att du aldrig cyklat med sadelväskan på dropperposten så som den är monterad på bilden.
Jag bjuder 6000kr, men bara om diskhjulet ingår, och utifall tuberna är limmade med Karlssons klister under fullmånens ljus en sen kväll i februari.
Important sa:Har rapporterat min egna tråd, hoppas den försvinner snart :)
Konkret sa:bellasoda sa:Eveningstar sa:Jag bjuder 5000 kr.
Jag bjuder 6000kr, men bara om diskhjulet ingår, och utifall tuberna är limmade med Karlssons klister under fullmånens ljus en sen kväll i februari.
Alla som vet nåt vet ju att det är bara italienska tuber som skall limmas under fullmåne. Annars drar man otur över hela byn.
Vad är det för tuber som sitter på?
För den här gången då.Important sa:Ursäkta
Den ligger på köp&sälj nu. ?staine sa:Vänta nu, vad gälle det? En cukel? Ingen bild bara massa popcorn juh!
:(
Bengt-re sa:Konkret sa:bellasoda sa:Eveningstar sa:Jag bjuder 5000 kr.
Alla som vet nåt vet ju att det är bara italienska tuber som skall limmas under fullmåne. Annars drar man otur över hela byn.
Vad är det för tuber som sitter på?
Skall man inte marinera dem i vinäger först.
daikai1 sa:Hur ser oddsen ut på att tråden raderas, är det värt att införskaffa chips? men det är det väl alltid