Festligt sätt att öka brand recognition!

Jacoba

Aktiv medlem
Jag får en svag känsla att någon jobbar med att öka brandrecognition för ett cykelmärke och deras tillbehörsserie.
Inget fel i deras produkter, har själv två hjälmar från dem men det här var ganska oblygt.

:)

Bilagor

• Screenshot_20190422-205226.png
    Screenshot_20190422-205226.png
    26.6 KB · Besök: 29
  • Screenshot_20190422-205312.png
    Screenshot_20190422-205312.png
    74.5 KB · Besök: 33
  • Screenshot_20190422-205321.png
    Screenshot_20190422-205321.png
    27.6 KB · Besök: 23
  • Screenshot_20190422-205146.png
    Screenshot_20190422-205146.png
    28.8 KB · Besök: 26
RicoShredderKowalski sa:
Bra skriv en tråd om det du inte verkar gilla då kommer abolut inte fler bli exponerade för märket.

Jacoba är ju lika insyltad i marknadsföringskomplotten som mb-dape.
Även jag får en slant för att bumpa detta inlägg.
Och kanske även du Rico? ;)

Så mycket som jag berömt, marknadsfört och uppat Canyon senaste veckorna borde jag få nästa cykel gratis.

Vad menar TS med den här tråden? Att någon representant från Crescent är ute och köper begagnade Crescent-cyklar för att vi ska läsa namnet och tänka att det är inne, eller vadå? :P

Tyvärr tror jag inte att Canyon, Biltema och Nike betalar för bumpning av denna tråd. Och jag får kanske inget av Crescent / Tec heller för detta inlägg eftersom jag nämner andra varumärken.
Men annars kan man få en slant för bumpning om man hypar Crescent med deras tillbehörsgrejer. Faktureringen sker via Salvatore Grimaldi och betalas ut årsvis.

Jag tar fullt avstånd från smygreklam det anser jag vara väldigt allvarligt och bör ej skämtas bort sådär. Men måste tillägga att JULA har en väldigt fin mtb till ett väldigt förmånligt pris, mycket massa för pengarna så att säga.

RicoShredderKowalski sa:
JULA har en väldigt fin mtb till ett väldigt förmånligt pris, mycket massa för pengarna så att säga.

JULA brukar vara bra på att betala ut värdecheckar till de som hypar deras fantastiska kilopris på cyklar.
Man kan skicka en skärmdump till deras kundservice och få en solcellsdriven trädgårdsbelysning i betalning för varje gång man skriver JULA i ett inlägg eller nämner att de har bra kilopris på cyklar.
(Detta är inget skämt... Det är så det funkar.)

Det stämmer bra att Jula:s kilopris är helt fantastiskt, bäst i branchen, jag skulle köpa Julas Jula mekställ på Jula till min pzschyckhel som tyvärr inte var köpt på Jula, ville såklart testa Julas fantastiska mekställ som Jula säljer på Jula, tog närmsta cykel som råkade vara följande:
001255.jpg
& skulle försöka lyfta upp åbäket & testa Julas mekställ greppförmåga, enligt Jula så påstår Jula att cykel väger 13 kilo men kilopriset måste varit bättre än så för vi var 3 fullfuxna män (nåja) & lyckades inte ens lyfta upp cykeln som återfanns på Jula från marken, så prisvärt är kilopriset alltså, synd att Jula inte säljer gaffeltruckar så man kan ta med sig deras prisvärda cyklar hem. Jula!

KAYOBA är så trevligt att uttala håller ni inte med? Det rullar så fridfullt i munnen. Tror jag nästan måste kontakta JULA för att se om det går att skaffa sig en hög med KAYOBA dekaler för att pimpa min synd till icke-JULA cykel och diverse andra fordon och muggar, kanske något enstaka husdjur också de är ju som små rörliga reklampelare jag menar så gulliga.

Tillbaka
Topp