Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det lär vi aldrig få veta. Dessbättre.Då drar detta spektakel igång igen.
Bara bra låtar som alltid antar jag att det blir....
Tusan, krockar ju med detta på barnkanalen.Då drar detta spektakel igång igen.
Bara bra låtar som alltid antar jag att det blir....
Tur att SVT-play finns!Tusan, krockar ju med detta på barnkanalen.
Visa bilaga 814066
Sjunger som AIK spelar...Ojojojoj...Junior..jösses.
Så pass bra?Sjunger som AIK spelar...
A-teens? Är det typ år 2000?A-Teens var väl ändå rätt att gå till final.
Greczula vet jag inte dock...Var han så bra?
Tur att SVT-play finns!
Varsågod: https://www.svtplay.se/myrornaskrigHittar inte. Har du länk till sändningsuppehållet?
Man måste ju kolla lite ibland för att kunna oja sig över hur kassa de flestaHur någon ens kan titta på något av det hör möget förstår jag inte.
Måste man verkligen titta på det för att göra det? Kan man inte gå på rutin?Man måste ju kolla lite ibland för att kunna oja sig över hur kassa de flesta
bidragen är!
Nej, det är fusk...Måste man verkligen titta på det för att göra det? Kan man inte gå på rutin?
Varsågod!Dags för Mello ikväll igen!
Vilka superbra bidrag får vi höra undrar man.![]()
Bread and circuses?Keep you doped with religion and sex and tv
And you think you're so clever and classless and free
But you're still fucking peasants as far as I can see
En av de få gånger jag högaktar en gnagare men hans version är fan ta mig helt glimrande.Keep you doped with religion and sex and tv
And you think you're so clever and classless and free
But you're still fucking peasants as far as I can see
Diskad direkt i mello!En av de få gånger jag högaktar en gnagare men hans version är fan ta mig helt glimrande.
Aha! Det finns alltså fler gånger du högaktar en Gnagare!En av de få gånger jag högaktar en gnagare
Yupp, men leder tillbaka tråden till temat.Aha! Det finns alltså fler gånger du högaktar en Gnagare!![]()
Den var...RIKTIGT dålig!Varför är det så tyst i Göteborg?
Det är Schhh...lagerfestival!
Knappast gnagareYupp, men leder tillbaka tråden till temat med en annan gnagare jag högaktar.
My bad, det har du rätt i.Knappast gnagare
Fast difare är ju lika illa. Same shit, different nameMy bad, det har du rätt i.
Tänkte snett.
Du menar när de blir stämda för plagiat?Kan någon berätta vilken låt Brandsta-refrängen är en kopia på? Vore bra att veta nu när den lär blir en plåga..
Nä, lyssnar bara.Någon som kollar? Försöker känna igen Timo raisinen men känner inte igen soundet - och kan ju inte googla och lyssna nu![]()
Jag är lite mer tillfreds med livet och lite mindre irriterad över spektaklet sedan jag insåg att det är showen som är huvudsyftet med Melodifestivalen nuförtiden. Musiktävlingsmomentet är bara ett svepskäl för att få ordna en rejäl show.
Två exempel:
120 minuters sändningstid varav sammanlagt 18 minuters uppträdande av de tävlande: det är showen det handlar om, inte att låtarna ska tävla.
Alla omständliga röstningsförfaranden: det är showen det handlar om, inte att utse en vinnare.
Tveklöst!Jag är lite mer tillfreds med livet och lite mindre irriterad över spektaklet sedan jag insåg att det är showen som är huvudsyftet med Melodifestivalen nuförtiden. Musiktävlingsmomentet är bara ett svepskäl för att få ordna en rejäl show.
Två exempel:
120 minuters sändningstid varav sammanlagt 18 minuters uppträdande av de tävlande: det är showen det handlar om, inte att låtarna ska tävla.
Alla omständliga röstningsförfaranden: det är showen det handlar om, inte att utse en vinnare.