[Fet-OT] Mello

[Fet-OT] Mello
Jag gick och lade mig efter första låten...ville vara lite pigg till dagens cykling. Satte mig på sadeln kl 04.10 i morse...och såg att Sverige inte vann.

Jag tror inte jag missade så mycket, har ju hört en del på radio innan finalen...

[Fet-OT] Mello
Då drar detta spektakel igång igen.
Bara bra låtar som alltid antar jag att det blir....
Tusan, krockar ju med detta på barnkanalen.
1769888682847.webp

[Fet-OT] Mello
Har blivit mindre och mindre tittande på mello genom åren, senaste åren nästan inte alls. Mycket p.g.a. amatörmässiga programledare, "sketcher" och annat dåligt i mellanakterna.

Förr var det iaf lite klass på sketcherna (nåja, ibland) och programledare.
Blev lite nostalgisk, denna tycker jag fortfarande är vansinnigt rolig:

Björn G har också gjort några roliga saker:

Så alla kidz därute, ni föddes försent.

[Fet-OT] Mello
Jag är lite mer tillfreds med livet och lite mindre irriterad över spektaklet sedan jag insåg att det är showen som är huvudsyftet med Melodifestivalen nuförtiden. Musiktävlingsmomentet är bara ett svepskäl för att få ordna en rejäl show.

Två exempel:
120 minuters sändningstid varav sammanlagt 18 minuters uppträdande av de tävlande: det är showen det handlar om, inte att låtarna ska tävla.
Alla omständliga röstningsförfaranden: det är showen det handlar om, inte att utse en vinnare.

[Fet-OT] Mello
Jag är lite mer tillfreds med livet och lite mindre irriterad över spektaklet sedan jag insåg att det är showen som är huvudsyftet med Melodifestivalen nuförtiden. Musiktävlingsmomentet är bara ett svepskäl för att få ordna en rejäl show.

Två exempel:
120 minuters sändningstid varav sammanlagt 18 minuters uppträdande av de tävlande: det är showen det handlar om, inte att låtarna ska tävla.
Alla omständliga röstningsförfaranden: det är showen det handlar om, inte att utse en vinnare.

Du menar "showen"?

[Fet-OT] Mello

Två exempel:
Tveklöst!

Tillbaka
Topp