Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att grejen är att håna andra, låtsas att inte titta, men vara tvingad att titta i smyg......Grejen med Mello är ju att man ska kolla och håna hur dåliga alla är!
Att föreslå att medlemmar på ett cykelforum ska börja ägna sig som cykel som hobby känns lite som att sparka in öppna dörrar.Få saker är så konstant i Sverige som att tårarna ska spruta på kränkta anti-mello-gubbar i diverse sociala medier. Skaffa en hobby istället, kan rekommendera cykel.
Att föreslå att medlemmar på ett cykelforum ska börja ägna sig som cykel som hobby känns lite som att sparka in öppna dörrar.
Tror du inte att de flesta som hänger här cyklar på riktigt också?Tror att han menar cykla på riktigt och inte internetcykla.
ibland undrar jagTror du inte att de flesta som hänger här cyklar på riktigt också?
Tror du inte att de flesta som hänger här cyklar på riktigt också?
Jag gissar att det finns en hel del som tycker att det går fint att cykla utan att posta bilder från sitt cyklande.Några (jag med) lägger upp bilder då och då. Men resten?
Jag gissar att det finns en hel del som tycker att det går fint att cykla utan att posta bilder från sitt cyklande.
Jag tror du har en alltför mörk syn på världen.Så funkar det inte på nätet.
Kanske inte när Facebook var nytt. Men nu för tiden när AI och allmän moralupplösning förhärskar har det nog tyvärr förändrats.Så funkar det inte på nätet.
Kanske inte när Facebook var nytt. Men nu för tiden när AI och allmän moralupplösning förhärskar har det nog tyvärr förändrats.
Exakt!Jag är ute å cyklar mest hela tiden!
Både i trådar och till vardags.
Vem håller du på då?Greczula är ju en av favoriterna.
Men, är den låten sådär jättebra egentligen?
Nja, vet inte...Vem håller du på då?
(bara så vi vet vem som inte vinner)
Perfekt, då kan vi andra betta på Fille.Nja, vet inte...
Alla UTOM lilla al fadji.![]()
?Nationalarenan i Solna!
Där lirar ju ett väldigt fint lag till vardags.
Vet du inte? Behöver du en ledtråd?
Ja, fattar inte. Trodde det var solnja..Vet du inte? Behöver du en ledtråd?
Ja, Euphoria var riktigt bra.Grejen med Mello är ju att man ska kolla och håna hur dåliga alla är!
(fast nån gång händer det ju att en bra låt vinner, typ Euphoria)