Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sopor!De har inte börjat...
Nu har de börjat!
Kör de bara på fettförbränning? Inte fattat att det är mkt kolhydrater som gäller under utövandet?Jösses....Det är tydligen inte klart förrän 01.00....
Det är nog inte som en cykeltävling det här tror jag.Kör de bara på fettförbränning? Inte fattat att det är mkt kolhydrater som gäller under utövandet?
Va faan, han är ju en skön snubbe jag brukar se på youtube, meckar med både gamla (analoga) synthar och bilar. Måste jag se spektaklet nu då?
Det är lungt. Bara 3 timmar kvar nu.Va faan, han är ju en skön snubbe jag brukar se på youtube, meckar med både gamla (analoga) synthar och bilar. Måste jag se spektaklet nu då?
Vad har låten med det hela att göra?!? ;)Look mum no computer var ju en besvikelse. Vilket bojsänke till låt.
Ja den sämsta jag hört med honom, han har väl rättat in sig i ledet…Look mum no computer var ju en besvikelse. Vilket bojsänke till låt.
Finns inga som britterna när det gäller att skriva nedsablande med finess.Har följt The Guardians liveblog från mellon medan jag lyssnat på "Jazz i P2". Det här var lite kul:
As we head into the interval and prepare for approximately nine hours of scoring, I would like to take this opportunity to thank Victoria Swarovski and Michael Ostrowski for their efforts tonight, and also respectfully ask that Eurovision never makes me watch them host anything ever again.
Between the painfully strained banter, the hostage-grade autocue delivery and the overwhelming sense that they’d been introduced to each other roughly four minutes before going live, it’s been quite the experience. Petra Mede, if you can hear us, please blink twice.
![]()
Eurovision song contest 2026 – live
It’s time for the 70th annual musica extravaganza – this time from Vienna (and minus a few of the usual faces). Join us for every wild momentwww.theguardian.com
Följde det på BBC när jag bodde i UK i början av 2000-talet, kommentatorerna där höll också världsklass i dissning av såväl deltagare som poängutdelare. Årets TV-höjdpunktFinns inga som britterna när det gäller att skriva nedsablande med finess.![]()
Jag har förstått det som att britterna har en mycket mer, ska vi säga distanserad inställning till Mello. Dvs de tar det inte på något som helst allvar vilket ändå en del gör här.Följde det på BBC när jag bodde i UK i början av 2000-talet, kommentatorerna där höll också världsklass i dissning av såväl deltagare som poängutdelare. Årets TV-höjdpunkt![]()
Det är inte så konstigt, men det finns en annan tråd för det sedan länge. De flesta, men så klart inte Sveriges deltagare, är dopade.Det går inte jättebra för Sverige än så länge?
Jag tycker att det var fint att trycka extra på det. Otroligt att ta sig till finalen och göra vad de gör. Man ska inte glömma den biten.Fan vad kul med länderna som fått noll publikpoäng och de måste förklara för dem att ”jo, några röstade på er ändå”…![]()
Absolut, det låter ju hårt att få noll poäng så bra att de förklarar.Jag tycker att det var fint att trycka extra på det. Otroligt att ta sig till finalen och göra vad de gör. Man ska inte glömma den biten.