[Film] XC i Piteå

[Film] XC i Piteå
Härligt!

Det ser ut som att du kom in i någon sorts vortex mellan 1:28 och 1:32, det är samma träd som far förbi flera gånger. Kan vara en lokal "disruption in time-space continuum", kanske? Har ni problem med sånt i Pite? Hände mig i Skottland sist och var rätt obehagligt. Vi lokaliserade dock källan,en alienliknande tjej i en sandwich-shop som måste haft något med det hela att göra, men hann aldrig riktigt gå till botten med det. Har ni aliens i era smörgåsaffärer så är det nog rätt ställe att börja på.

:-)

[Film] XC i Piteå
Nu medan jag är inne på det spåret ser det rätt misstänkt ut vid 3:00 också. Precis då du åker in mellan de två träden så blixtrar det till, och så är du på en helt annan plats helt plötsligt. Jag säger inte att det är något, det säger jag inte, men nog är det skumt allt. ;-)

[Film] XC i Piteå
Härligt att se att filmen uppskattas!

lindbacks: Filmen är inspelad med en GoPro HD kamera. Finns nog inte så mycket andra kameror att välja på, vad jag förstått så äre de bästa du kan ha för vettiga pengar! kostar typ 3000 ink frakt och tull från Usa, då får du kamera och en massa tillbehör för att kunna fästa fast kameran med.
Här är en liten film på olika klipp folk gjort med samma kamera:

tobbe83 & JockeS, de är min Evo 8 som ni kan skymta :)
Den är tillsalu så de är bara komma och hämta den!

/Fredrik

Bilagor

• CIMG5281.JPG
    CIMG5281.JPG
    86.3 KB · Besök: 19
[Film] XC i Piteå
Jo jag har kikat på den kameran, ser lite för klumpig ut, vill ha nått "slimmare" som tex

Contour HD
eller
Drift HD 170

Någon som provat som har ett utlåtande??!

Tillbaka
Topp