Fint väder

Fint väder
Cyklade till medis, drog en dubbel whopper med ostmeny med mellanmjölk, vidare till odenplan där jag träffade polarn och tog en dubbel espresso i solen, tillbaka via scheelegatan och alfons cafe där jag köpte med mig kaffe hem. Lagom tur idag

Fint väder
jag är sprängförkyld... eller så är det pollenallergi. inte riktigt säker påvilken.
men cykla kan jag i vilket fall inte göra. usch

Fint väder
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Cyklade till medis, drog en dubbel whopper med
> ostmeny med mellanmjölk, vidare till odenplan där
> jag träffade polarn och tog en dubbel espresso i
> solen, tillbaka via scheelegatan och alfons cafe
> där jag köpte med mig kaffe hem. Lagom tur idag

I morgon lördag är det ju lagom med en 10-milatur från Källbrink kl 9, eller hur Johan? ;)

Fint väder
Det suger att vara sjuk. Vart sjuk i ca två veckor men kände mig frisk idag, blev en liten tur. Var ute två timmar i super slappy tempo, rast varje kvart för att orka vidare, var kanske inte så frisk som jag trodde. Tycker att det behövs bilder som visar det fina vädret med det syns ju inte på min bild att det var sol.
060505vattenMedium.jpg

Fint väder
Johan S skrev:
-------------------------------------------------------
> I morgon lördag är det ju lagom med en 10-milatur
> från Källbrink kl 9, eller hur Johan? ;)

Japp, det e tanken, fast då kan jag inte somna vid 04.30 som jag har för vana att göra på nätterna mellan fre/lör och med tanke på hur pigg jag e nu så verkar det vara kört i natt med. Ska sluta med espressos vid 22.00 snåret. Fast jag har aldrig blivit pigg av det förr.... Men jag var ju tvungen att smaka mitt nya införskaffade Zi......

Tillbaka
Topp