fixed i praktiken?
Rippa. skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu blir jag ärligt och uppriktigt nyfiken. Exakt
> vilka är "vissa" i denna
> "cykelmösse/ylletröje-sekt" Någon eller några
> du kan namnge så man fattar?
Om du inte fattar ändå så är det nog lönlöst ;D
> Ehh... åkte du tvärs genom landet till en
> tävling/evenemang i syfte att "iakta vissa" forum
> medlemmar????
Endast de aningslösa iaktar inte sina medmänniskor. Bland den samling människor som söker sig till något som SSSM finns det mycket kul att lära sig. Det är just det som är meningen: att lära sig. Om man lallar runt i sin lilla valda grupp utan att reflektera över hur den uppför sig så kanske sånt verkar upprörande dock. Jag var väldigt nyfiken på vissa personer, och om dom verkligen levde upp till sitt beteende här. Det gjorde dom med råge, och SSSM:et har därför gjort att jag har mer utbyte av happymtb :)
Fast nu var det ju inte ENDA syftet. Du försöker i vanlig ordning gärna vinkla saker ensidigt. Vill man se saker ensidigt gör man ju det... ;)
-------------------------------------------------------
> Nu blir jag ärligt och uppriktigt nyfiken. Exakt
> vilka är "vissa" i denna
> "cykelmösse/ylletröje-sekt" Någon eller några
> du kan namnge så man fattar?
Om du inte fattar ändå så är det nog lönlöst ;D
> Ehh... åkte du tvärs genom landet till en
> tävling/evenemang i syfte att "iakta vissa" forum
> medlemmar????
Endast de aningslösa iaktar inte sina medmänniskor. Bland den samling människor som söker sig till något som SSSM finns det mycket kul att lära sig. Det är just det som är meningen: att lära sig. Om man lallar runt i sin lilla valda grupp utan att reflektera över hur den uppför sig så kanske sånt verkar upprörande dock. Jag var väldigt nyfiken på vissa personer, och om dom verkligen levde upp till sitt beteende här. Det gjorde dom med råge, och SSSM:et har därför gjort att jag har mer utbyte av happymtb :)
Fast nu var det ju inte ENDA syftet. Du försöker i vanlig ordning gärna vinkla saker ensidigt. Vill man se saker ensidigt gör man ju det... ;)