Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får 10% på en kånken ?Köper du dessutom en Levo Sl för 150000 kr så får du en Kånken på köpet!
Oj vad många negodiler det var här då. Bäst å dra innan man dras ned i sumpen.
Nej, citerar Chuck D istället: ”Some satt I'm negative but they're not positive”Har du något positivt att tillägga då? Det behövs väl.
Gissar att målgruppen är medelklass i städer som vill ha plagg som har viss funktion, men framför allt känns fint att klä sig i när man nån gång ibland ger sig ut i park och närliggande skog. Tänk dagsturer när det är fint väder snarare än övernattningar och helvete.Är faktiskt genuint intresserad av vilken den tilltänkta målgruppen är och hur affärsmodellen diskuterades fram. Bara för att dessa plagg är helt främmande för mig/de flesta av oss så kanske det ändå finns några som tycker tvärtom.
Jag känner att jag måste ha missat ngt för inte skapar man väl ett JV bara på känn?
Låter rimligt. Det där med cykling är nog mest en fasad. ?Gissar att målgruppen är medelklass i städer som vill ha plagg som har viss funktion, men framför allt känns fint att klä sig i när man nån gång ibland ger sig ut i park och närliggande skog. Tänk dagsturer när det är fint väder snarare än övernattningar och helvete.
Fast den där är ju ganska liten, ful, och har inga fästen alls? Men säkert ganska lätt.
Med tanke på att cykelsverige inte ens brydde sig om denna nyhet(?) innan du promotade den så får du gärna berätta hur du tycker att det blev och vilka produkter du tyckte var "cool". Jag är genuint intresserad. Är du målgruppen för dessa grejer blir jag ännu mer nyfiken.Oj vad många negodiler det var här då. Bäst å dra innan man dras ned i sumpen.
Typ en kvalificerad majoritet av användarna här?Gissar att målgruppen är medelklass i städer som vill ha plagg som har viss funktion, men framför allt känns fint att klä sig i när man nån gång ibland ger sig ut i park och närliggande skog. Tänk dagsturer när det är fint väder snarare än övernattningar och helvete.
jag måste bara förfasa mig lite mer:
två styck ortlieb backroller, vattentäta premiumväskor som håller för jorden runt-cykling, kostar 1200 kr, eller 1500 kr för lite lyxigare känsla i materialet.
två styck spjällrävelized plasthinkar med tillhörande väskor kostar 4800 kr. och det verkar inte ens vara vattentätt.
det känns som en förolämpning.
Haha exakt, jag tror du förstått målgruppen.Du vill väl inte blir sett överallt runt världen, och framförallt på instagram, med billiga väskor av 1200 kr på din cykel??
Jag köpte Ortlieb-kopior på Lidl för ett par år sedan. 149kr för ett par, vattentäta, rullstängning, funkar skitbra. Förresten, tror det var 30% rabatt, så jag gav nog bara 105kr!jag måste bara förfasa mig lite mer:
två styck ortlieb backroller, vattentäta premiumväskor som håller för jorden runt-cykling, kostar 1200 kr, eller 1500 kr för lite lyxigare känsla i materialet.
två styck spjällrävelized plasthinkar med tillhörande väskor kostar 4800 kr. och det verkar inte ens vara vattentätt.
vad tar castelli för en plasthink då?Tycker det lätt ser lite billigt ut att fara omkring i Fjällrävenkläder, så jag kör hellre på Supreme.
Visa bilaga 544380
Meh!! De är inte designade och optimerade för jorden runt! De är optimerade för ”The Great Nearby”jag måste bara förfasa mig lite mer:
jag vill sparka nån men jag har inga anställda :(Meh!! De är inte designade och optimerade för jorden runt! De är optimerade för ”The Great Nearby”
Det viktiga, ur ett Instagramperspektiv, är ju att det står Supreme på tröjan. Det där andra märket är oviktigt.vad tar castelli för en plasthink då?
Meh!! De är inte designade och optimerade för jorden runt! De är optimerade för ”The Great Nearby”
blir att fylla med nåt tungt om det ska gå att dräpa homofober med den eftersom den bara väger 380 g.Det viktiga, ur ett Instagramperspektiv, är ju att det står Supreme på tröjan. Det där andra märket är oviktigt.
Istället för hink kör jag med bögslunga. Något dyr men det är fri frakt och ser rätt ut på sociala medier:
Visa bilaga 544381
Som sagt, detta är säkert något som inte jag förstår mig på. Kanske vi alla kommer att stå som fågelholkar om några månader när Fjällräven slår försäljningsrekord.![]()
De två märkena Specialized och Fjällräven har skapat sig var sin fanbase och nu slår de sina påsar samman i ett gemensamt äventyr där de tar fram kläder och cykelväskor för bikepacking och kortare äventyr.
Läs hela artikeln:
![]()
Specialized hjärta Fjällräven = Sant
De två tillverkarna Fjällräven och Specialized har skapat sig var sin fanbase och nu slår de sina påsar samman.happyride.se
En fråga: jag gillar funktionen med en sidokorg eller "hink" som man lägger sin väska i. Nån som har tips på alternativ till denna som kanske är lättare/snyggare/smartare? Bra fästen är ganska viktigt tänker jag, så den inte skramlar runt.

Lite så jag känner oxå, men jag blir inte förvånad om halva Lund cyklar runt med de här grejerna snart. Jag har oftast fel när det gäller mode och trender...Som sagt, detta är säkert något som inte jag förstår mig på. Kanske vi alla kommer att stå som fågelholkar om några månader när Fjällräven slår försäljningsrekord.
Den där Specialized- hjälmen utan reglerbar skärm fick ungefär samma mottagande i Pinkbikes kommentarsfält nyligen.![]()
De två märkena Specialized och Fjällräven har skapat sig var sin fanbase och nu slår de sina påsar samman i ett gemensamt äventyr där de tar fram kläder och cykelväskor för bikepacking och kortare äventyr.
Läs hela artikeln:
![]()
Specialized hjärta Fjällräven = Sant
De två tillverkarna Fjällräven och Specialized har skapat sig var sin fanbase och nu slår de sina påsar samman.happyride.se
Kommer troligtvis fler då där finns fler väskor på bilderna som inte släpptsDet här är förstås bara det första släppet - kampanjbilderna skvallrar om att det nog finns mer i röret.
Jag är lite fascinerad av att man frontar grejorna med en Sequoia i reklammaterialet.
Exakt så.Kommer troligtvis fler då där finns fler väskor på bilderna som inte släppts
Det här är förstås bara det första släppet - kampanjbilderna skvallrar om att det nog finns mer i röret.
Jag är lite fascinerad av att man frontar grejorna med en Sequoia i reklammaterialet.
Sequoia är ju nohlins skapelse, deras bikepacker och säljer nog inte så bra så jag tycker det är rimligt. Den är ju fin!Tänkte på det också. Märkligt.
Sequoia är ju nohlins skapelse, deras bikepacker och säljer nog inte så bra så jag tycker det är rimligt. Den är ju fin!
Gör den? Jag var av uppfattningen att den också skickats av.Blandade ihop cyklarna - trodde sequian hade utgått men den finns visst kvar. Det var awolen de slutat tillverka. Så glöm min kommentar :)
Gör den? Jag var av uppfattningen att den också skickats av.
De har väl pekat vart väskorna ska sitta samt varit med och designat den nya loggan. Misstänker att Fjällräven närmade sig Specialized för att låna ett känt namn när de ville göra cykelprylar.Har inte kollat så väldigt noga men har förstår inte var Specialized kommer in i bilden?
Ser ut som klassiska Fjällräven-produkter och det ser även ut som Fjällräven är tillverkaren bakom upplägget då de har både resurser, fabriker och logistiken för detta.
Var kommer då Specialized in i bilden? Vad bidrar dem med i detta samarbete.
Var då? Man kan visserligen googla sig in till individuella modeller (som med annat gammalt mög), men när jag kollar Spezsajten är kategorisidan är borta, den listas inte och det enda man kan söka sig fram till är en gammal bakaxel.Högst oklart - finns på webshop fortfarande i alla fall :)