Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AlfaAlfa sa:Jag skulle vilja skriva att du ska be folksam trycka upp sina cykelförsäkringar i röven, men det hade varit lite pubertalt.
Därför skriver jag så här, ring och prata med dem om vad som gäller DIN försäkring, berätta vad dina cyklar är värda och fråga även vad som behövs för att "85%-försäkringen" skall gälla. Fråga även vad som gäller vid utlandssemester med cykeln. Få allt detta konfirmerat och skickat till dig, lägg det bland dina försäkringspapper och spara det utifall något händer:)
Mvh
nypan sa:AlfaAlfa sa:Jag skulle vilja skriva att du ska be folksam trycka upp sina cykelförsäkringar i röven, men det hade varit lite pubertalt.
Därför skriver jag så här, ring och prata med dem om vad som gäller DIN försäkring, berätta vad dina cyklar är värda och fråga även vad som behövs för att "85%-försäkringen" skall gälla. Fråga även vad som gäller vid utlandssemester med cykeln. Få allt detta konfirmerat och skickat till dig, lägg det bland dina försäkringspapper och spara det utifall något händer:)
Mvh
+1
Tidigare har Folksam haft ett maxvärde för cykel på 20.000:- om skada/stöld sker utanför hemmet.
Det är nog många som har cyklar som är värda mer än så.
https://www.folksam.se/tester-och-goda-rad/i-trafiken/guide-for-cyklister/ratt-forsakring-for-cykeln
Vertigo sa:Har upp till 80000:- på min försäkring.
Varför jag frågar är för att min cykel köptes på rea och finns inte till det priset längre, min lbs har sakt att cykeln borde bytas ut men jag har inte köpt cykeln där denna gång tyvärr nog.
Har skickat in kvitto plus ett utlåtande från min lbs.