Förkortningar Guide kanske??
Jag är ny på det här med cykling och har lite små funderingar på om en guide med förkortningar inte hade varit smidigt.
Känns som att göra lumpen igen med alla förkortningar och känns lite som att man måste lära sig happyförkortniska innan man förstår huvuddelen av alla inlägg.
Var lite lättare förkortningar i försvaret också t.ex. grdman. en gissning någon?
Annars finns ju alltid KLAS och LTAC.
dom jag kan komma på på rak ärm är iallafall. Några är ganska logiska men kansek inte självklara trots det.
XC, AM, fix, ss, lvg, RR, NS, DH, HT, CX, LBS, SPD, FS, CC.
Har inte lyckats hitta någon iallafall.
kanske en bra ide att lägga under läsvärt??
Undrar alltså inte vad dessa betyder utan föreslår en samlad samling. (Eller blir det en serie?)
Känns som att göra lumpen igen med alla förkortningar och känns lite som att man måste lära sig happyförkortniska innan man förstår huvuddelen av alla inlägg.
Var lite lättare förkortningar i försvaret också t.ex. grdman. en gissning någon?
Annars finns ju alltid KLAS och LTAC.
dom jag kan komma på på rak ärm är iallafall. Några är ganska logiska men kansek inte självklara trots det.
XC, AM, fix, ss, lvg, RR, NS, DH, HT, CX, LBS, SPD, FS, CC.
Har inte lyckats hitta någon iallafall.
kanske en bra ide att lägga under läsvärt??
Undrar alltså inte vad dessa betyder utan föreslår en samlad samling. (Eller blir det en serie?)
Senast redigerad av en moderator: