Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte HUB1009-14N du skall ha?Har ett hope pro 4 nav i framhjulet, 15x110 boost. Sitter nu torque caps på hjulet men ska byta från RS gaffel till Manitou så behöver "vanliga" endcaps.
Är de dessa jag behöver?
Bikeshop
bikeshop.se
-Simon
Jaha, från 110 till 100 mm alltså. Då är nog HUB441 rätt. Jag kan eventuellt ha sådana hemma.Är de verkligen de? Ska inte konvertera till boost? De är de som gör mig förvirrad, hub441 står de 15mm på men ingen bredd?
Nej de blir från 15x110 till 15x110, enda skillnaden blir att de inte blir torque caps för dessa passar inte i min mezzerJaha, från 110 till 100 mm alltså. Då är nog HUB441 rätt. Jag kan eventuellt ha sådana hemma.
Precis min tanke med från början, ska inte konvertera något utan bara helt vanliga endcaps till boostnav.Jag tror du ska ha de i din första länk. Har du ett Hope 4 ger de dig möjlighet att montera en 15-axel utan torque caps (som du vill göra). Boost eller ej sitter i navet, så det är inga konverteringskit du vill ha.
Jag gick åt andra hållet (till RS-gaffel) fast konverterade till boost samtidigt och borde ha just ett par sådana endcaps över som du behöver (från mitt 100-nav men det ska ju vara samma). Oanvända, bara jag hittar dem.. Kan kika och återkomma över PM om jag hittar dem.