Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Gänga och dra i en skruv på skiv sidan. När skruven är bottnad så bör axeln börja snurra med. En ruktig fuling är att dänga i ett torxbits och skruva med. Ännu fulare en flatmejsel som är precis för stor.
Att jag inte upptäckt att det går att skruva med insex också... Jag testade dock lite lätt och det verkar sitta riktigt fast, men jag får klura mer imorgon på hur jag löser det:)
Jag hade nog jobbat ordentligt med värme och smörjmedel innan jag börjat med våldsamt fulmek. Typ WD40 över natten, varmluftspicka och knacka lite på axeln för att gängorna ska lossna. Problemet riskerar att bara bli värre om man skadar axeln ytterligare.
Värme som sagt - varmluftspistol eller gasbrännare om varmluft inte räcker till eller värmer för långsamt. Du värmer på klumpen som omsluter axeln, och försöker att inte värma på själva axeln. Dra gärna medans du värmer så känner du när det släpper.