Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Örjan Lax sa:jonte987 sa:Gud förbjude att nån på ett Internet forum gissar/ framför en åsikt.
Jag har som sagt båda men jag får kila ut o skaffa två i övrigt identiska hojar så vi kan få ordentlig data.
Kombinera gärna med vit rock, stetoskop, och några referenslänkar till tyska sidor. :()
De behöver så klart jämföra det standardiserad test-belägget/skivan med respektive tillverkares enda belägg respektive skivor också.happymtb.fr sa:Tester av bromsar man läser på Internet är gjorda av folk som inte vet, eller inte vill, utföra ordentliga tester. En tysk journalist i labbrockar blir fortfarande bara en journalist... ?
Först dom anger inte vilka skivor eller belägg dom har använt sig av.
Jag skulle faktiskt vilja att dom använder samma modell av skiva till alla bromsar och belägg från samma tillverkare så att det blir samma beläggmaterial (resin eller metall) och samma backingplåt. Tillverkare kan vara Galfer, Trickstuff, Swissstop, osv...
En annan sak är att hävarmen för bromsar med swinglink, servowave eller liknande ändra sig beroende på hur långt in man trycker handtaget. Det gör att kurvorna som visar bromskraft vid navet mot kraften på handtaget blir beroende av hur långt in handtaget råkar tryckas vid den stunden man utför testet.
Bullabus sa:Jag köpte Xt med Is fäste vilket jag ångrar. Tänkte mej inte riktigt för då man inte kan justera vinkel och avstånd mellan växel och broms. Så det jag kan tillföra är väl att köpa med det gamla vanliga fästet om du vill kunna ställa in broms och växelhandtagen separat.