Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker inte den ser så farlig ut, det är en barnhoj trots allt :)
Dock är ju lacken ett skämt på dess. En väns grabb har en sån, men svart / röd typ, där har lacken bleknat totalt från att cykeln stått utomhus och cykeln ser ut att vara 25 år gammal.
Gällande gaffeln är mitt tips att skaffa en annan. Även med service är det en dynggaffel (om det är original) som inte borde få existera.
Det är konstigt att det saknas gafflar till 26 tum. Men det beror nog på att folk börjar förstå att det är bra att spara på.
Skakar liv i en gammal tråd..
Grabben har en Frog 69 (26tum)där framgaffeln mer eller mindre gett upp.
Tappar luft och går inte att låsa mm.
Funderar på att köpa en stel gaffel då han inte cyklar särskilt mycket i skogen.
Någon som kan tipsa om något relativt billigt som passar på denna cykel?
Är det bara att googla och köpa valfri gaffel till en 26 tums cykel?
Spring inte ut och köp första bästa stela framgaffel nu. När jag bytte ut min dämpade framgaffel mot en stel på min pendelcykel (28") så tipsade vänligt folk här på Happy om att köpa en stel gaffel som specifikt var gjord för att ersätta en dämpad. Annars blir ju gaffeln lägre och sittställningen därmed väldigt framåtlutad. Rimligtvis borde samma sak gälla även för 26".Skakar liv i en gammal tråd..
Grabben har en Frog 69 (26tum)där framgaffeln mer eller mindre gett upp.
Tappar luft och går inte att låsa mm.
Funderar på att köpa en stel gaffel då han inte cyklar särskilt mycket i skogen.
Någon som kan tipsa om något relativt billigt som passar på denna cykel?
Är det bara att googla och köpa valfri gaffel till en 26 tums cykel?