Fruktansvärd Olycka på Torrekullaleden idag!

underscore skrev:
-------------------------------------------------------
> Det såg ut att vara rätt öppet där. Kunde dom
> landa med helikoptern även denna gången eller
> fick ni bära båren?

Nä, räddningstjänsten kunde inte ens ta sig dit i sådan oländig terräng. De hade aldrig varit med om ett sådan komplicerat räddningsarbete... till slut fick de hyra in Sherpas från nepal för att kunna få ut honom ur skogen...

Helikopter fungerar inte i så hög luftfuktighet som det är längs Torrekulla. Då skär motorn direkt..

:-)

Att han ens försöker sig på ett sådant hinder, det skall han ändå ha cred för... helt galet!
Såg ni vad smalt det var?? Bara 3! plankor...

Senast ändrad:
MtbLars skrev:
> Brrrr! Gaaah! Nåt att berätta för kommande
> genationer, men jag trodde det var du Patrik
> ///MtbLars

Nej, jag blev bara svårt chockad sån tur var... vet inte om jag någonsin kommer över denna syn..

:-)

Hade han kört utan hjälm hade han inte kört så fort och tagit så stora risker. Allt är bögarnas fel

En del av mig vill garva högt, en annan vill sucka uppgivet och säga "att nån bara orkar". En tredje undrar vad en mankatt är. Vilken katt som helst som ägs av en man? En felstavad manxkatt? Eller nåt jag inte känner till?

Nä, nu fyller jag på vinglaset istället.

Första 20 sekunderna är ett tydligt tecken på vad som gick fel. "dont widen the track" lyder stig gudens första bud. Detta är helt enkelt straffet och Robin får helt enkelt skylla sig själv. Det kan gå illa om man kör utanför stigen, rättvisa har skipats.
MVH
Magnus

När sånt här händer känner man att man måste fråga sig vad som är viktigt i livet, man vet aldrig hur länge det är kvar.

Fin produktion för övrigt. För tankarna till amerikanska program där de är duktiga på att understryka allvar, fara och sorg.

Om det var ett troll under bron kan man dra referenser till sagan om Bockarna Bruse, och då blev det plötsligt extra mycket Happy.

Mina tankar nu går givetvis till Mankatten.

xenomorf skrev:

> Helikopter fungerar inte i så hög luftfuktighet
> som det är längs Torrekulla. Då skär motorn
> direkt..
>
> :-)

Hahaha bästa idag!

Bra soundtrack men ta ännu hellre Mozarts Requiem när du gör uppföljaren. Om du vill spela den själv (eller äger en kammarorkester) så PM:a så kan du få låna noterna.

jonja skrev:
> Bra soundtrack men ta ännu hellre Mozarts Requiem
> när du gör uppföljaren. Om du vill spela den
> själv (eller äger en kammarorkester) så PM:a
> så kan du få låna noterna.

Kanon, tackar... Jag tar gärna både noter och kammarorkester om du har? Min är så Sliten och det saknas många instrument... Tror att barnen lekt med dem. Hittade en hel stråksektion som Max hade lekt med i badet... Tog en hel vecka för de att torka!

barn.... Jag säger bara det.....

Ja va säger man, sorgligt.....

men det var ju i alla fall riktigt bra dokumenterat och vi som cyklat där tusen gånger utan att trilla dit. Nu vet vi att det närmar sig och får konsekvenser. Man får väl tacka då, eller?

Tillbaka
Topp