Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte provat det själv, men enl inlägg i andra Forum från de som cyklar på riktigt kalla platser, typ Alaska så skall silikonfett klara av ett större temperaturområde.Återupplivar den här tråden igen, hur kallt fungerar låsolja till? Vanligt sprutfett och shimanos riktiga vajerfett verkar ju koagulera runt sådär -10
Då kan man gissa att silikonspray eller möjligtvis slickoleum/sram butter borde funka liknandeJag har inte provat det själv, men enl inlägg i andra Forum från de som cyklar på riktigt kalla platser, typ Alaska så skall silikonfett klara av ett större temperaturområde.
Kolla tex det Biltema säljer
Enl databladet skall det ha ett temperaturområde från -40 till +400°C![]()
Silikonfett, 70 g
För smörjning och impregnering av gummitätningar och plastdetaljer. Lämplig för till exempel kranpackningar, bromsokstätningar, slangar samt gummilister i dörrar och fönster. Minskar friktion, smörjer och tätar. Tål höga temperaturer. Vattenavvisande.www.biltema.se
Dessutom det mest vattenundanträngande fettet alla kategorier. Vi brukade använda silikonfett att smörja packningar på allehanda belysning och kopplingsdosor under havsytan. Fräter inte heller som mineralfetr kan göra.Jag har inte provat det själv, men enl inlägg i andra Forum från de som cyklar på riktigt kalla platser, typ Alaska så skall silikonfett klara av ett större temperaturområde.
Enl databladet skall det ha ett temperaturområde från -40 till +400°C![]()
Silikonfett, 70 g
För smörjning och impregnering av gummitätningar och plastdetaljer. Lämplig för till exempel kranpackningar, bromsokstätningar, slangar samt gummilister i dörrar och fönster. Minskar friktion, smörjer och tätar. Tål höga temperaturer. Vattenavvisande.www.biltema.se
Jag rekommenderar att du använder silikonkabelolja i kallt väder. Den har ett brett temperaturområde och tjocknar inte vid låga temperaturer.Jag har inte provat det själv, men enl inlägg i andra Forum från de som cyklar på riktigt kalla platser, typ Alaska så skall silikonfett klara av ett större temperaturområde.
promo-codes.se/![]()
Silikonfett, 70 g
Enl databladet skall det ha ett temperaturområde från -40 till +400°C