staine skrev:
-------------------------------------------------------
> Alltså allvarligt talat, inte så jättekul att
> bumpa den här tråden.
Nej den handlade ju om klistermärken innan happymaffian kapade den med en massa OT-dravel.. :)
Inte för att jag tycker man ska behöva motivera sin smak, men eftersom ni tycker ni är så jävla roliga på andras bekostnad:
Ni som är så snabba att döma folk för vad dom gillar för klistermärken, ni har inte pausat och reflekterat över att det kan finnas fler tolkningar av texten? Jag själv associerar inte till att hata bilar som ni alla automatiskt antog, vilket skulle vara ganska dumt då bilar de facto är ett nödvändigt medel att ta sig till diverse platser för att cykla, som också sagts.
Själv associerar jag till att jag inte väljer att köpa en flashig bil med 20-tums fälgar, utan har en dyrare cykel än bil vilket jag tycker är lite roligt. Därför vill JAG ha ett.
Smaken är som baken, jag har förstått att ni inte gillar klistermärkena och det är fine, ni behöver inte gilla dom och ni får tycka vad ni vill om dom. Men snälla håll er skit i annan tråd så jag kan hålla koll på om någon mer faktiskt VILL HA såna märken, istället för vad ni som INTE gillar dom tycker om dom, viket trots allt är jävligt irrelevant.