BJS
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Peth sa:Cujo sa:
Fultysk i ordets rätta bemärkelse.
+1
Redigt osnygg. Typ konstig och ful.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peth sa:Cujo sa:
Fultysk i ordets rätta bemärkelse.
kais01 sa:skönhet och funktion går nästan alltid att förena. gäller även för vikcyklar. till och med för tempocyklar.
har svårigheter förstå varför vi skulle begränsa tråden till vissa cykeltyper?
kais01 sa:liksom alla andra dahon är även denna modell ful, i första hand eftersom den saknar en självklar funktion på varje vikcykel, nämligen att vika in kedjan i det vikta paketet.
inget mått av efteråt tillkommen formgivning kan ändra på det. hur svårt kan det vara att göra rätt från början?
emmer sa:Kombipendlar du och inte har några stora krav på att det ska vara stabilt är det inte något dum hoj alls (FAIK).Burka sa:Jag har inga ord.
Lite oortodox och lite "glappig" (FAIK) men liten och behändig på tåget (FAIK).
Jag ber om ursäkt om jag trampade på några tår med bilden - det var inte min avsikt.kais01 sa:Burka, Stridan du visar bild tycker många är läcker, har visst fått en del designpriser. det har Brompton också, och den inte direkt snygg,
det jag tycker kunde förbättras på stridan är den klumpiga lösningen för sadel och pakethållare. sticker ut ordentligt på den fällda cykeln. den är av typen 'stick folder'
ett svensk stick folder från samma tid var microbike. och ja, den är ganska ful, och inte super att cykla på. men några km var helt ok, och den var sub 10 kg. fällningen svåröverträffad; fälla ihop 5 sekunder, fälla ut 2.
Visst är den det.Kneecap sa:Tjena!
Stridan är apful!
Johan1978 sa:Nu blir jag väl lynchad men färgvalet på Specialized Epic Expert 2018 är fan inget att hurra över. Ser ut som att en 8-åring använt sprayburk.
Johan1978 sa:Nu blir jag väl lynchad men färgvalet på Specialized Epic Expert 2018 är fan inget att hurra över. Ser ut som att en 8-åring använt sprayburk.
H. sa:Johan1978 sa:Nu blir jag väl lynchad men färgvalet på Specialized Epic Expert 2018 är fan inget att hurra över. Ser ut som att en 8-åring använt sprayburk.
Haha. Ser ju sjukt B ut.
42Hz sa:Nästan så pass ful att den var cool!
kais01 sa:när man inte har något tekniskt nytt att komma med brukar bilar få nya kromlister, husvagnar ännu en fartrand, och cyklar? ja lite nya lacker kanske?
Orwar sa:Hade behövt grällare färger och dekaler i lila eller något annat skrikigt. Lite 90-tals Rockhopper, typ. Generellt tycker jag det är dags för en massa 90-talsvulgofärger nu. Mattsvart och vitt är trist.
Obed sa:Så jäkla ful är den inte.Snarare piffig. Färgskiftningen kunde haft en skarp övergång enligt mitt subjektiva tycke.
Det är för många svarta cyklar i världen. Blir deprimerad av dem. Har själv haft 5 svarta cyklar.
Freddanakrm sa:42Hz sa:Nästan så pass ful att den var cool!
Hur växlar man på denna cykel?
42Hz sa:Freddanakrm sa:42Hz sa:Nästan så pass ful att den var cool!
Hur växlar man på denna cykel?
Tror inte man gör det då det ser ut att vara en fixie.
Marsupilami sa:Ja vad säger man.
Såg denna utanför NUS i Umeå.
Hahahha...fredrik168 sa:Marsupilami sa:Ja vad säger man.
Såg denna utanför NUS i Umeå.
Förstår inte!!! saknas ju två styren!!!!
kais01 sa:ett svensk stick folder från samma tid var microbike. och ja, den är ganska ful, och inte super att cykla på. men några km var helt ok, och den var sub 10 kg. fällningen svåröverträffad; fälla ihop 5 sekunder, fälla ut 2.
me.I.am sa:
Och vi har en vinnare
Backspeglar?!joeldevahl sa:me.I.am sa:
Och vi har en vinnare
Ser jag fel, eller har den barends på barendsen?
fredrik168 sa:Finner inga ord!!