Fula Hojar!!
fredrik168 sa:Finner inga ord!!
Helt klart ful men då den är byggd så för att fylla en funktion så är jag mer förlåtande.
//j
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken funktion då? Vad är vinsten gentemot att dra överröret direkt från styrhuvud till sadelrör?jesperC sa:fredrik168 sa:Finner inga ord!!
Helt klart ful men då den är byggd så för att fylla en funktion så är jag mer förlåtande.
//j
Det jag kan tänka mig är att det blir enklare att kliva upp på sadeln för något specifikt typ av funktionshinder.Alfakrull sa:Vilken funktion då? Vad är vinsten gentemot att dra överröret direkt från styrhuvud till sadelrör?
Mayhem sa:Det jag kan tänka mig är att det blir enklare att kliva upp på sadeln för något specifikt typ av funktionshinder.Alfakrull sa:Vilken funktion då? Vad är vinsten gentemot att dra överröret direkt från styrhuvud till sadelrör?
NickPick sa:Calibre Bossnut. Ser ut som en cykel från jula eller biltema.
qma sa:
Vernersson sa:Jag tror att det har uppstått en helt ny dimension för denna sortens fulhet :-(
KjellF sa:Såg denna skönhet i Krakow.
KjellF
itisasitis sa:Skeletthojen var ju kung!
Pfaff sa:
Ångrar du köpet?
fredrik168 sa:Färgglad
kais01 sa:har den här varit med? diy recumbent..
finns så mycket som är fult förutom att den är skabbig. bromshandtaget, styrstammen, tutan är väl en bra början...
Ingen är så blind som den som inte vill se.nHz sa:Kan någon hjälpa en obildad med vad som är fult på cykeln ovan. Tack.
Är det böjen under flaskan som stör?pennan sa:Ingen är så blind som den som inte vill se.nHz sa:Kan någon hjälpa en obildad med vad som är fult på cykeln ovan. Tack.