Fula Hojar!!
Förutom spoilers så gillar jag att den är framdämpad skarpt! speciellt en så välanvänd gaffel att innerbenen är rostiga :')<plumse sa:Dubbla bakskärmar är extra onödigt just denna sommaren.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förutom spoilers så gillar jag att den är framdämpad skarpt! speciellt en så välanvänd gaffel att innerbenen är rostiga :')<plumse sa:Dubbla bakskärmar är extra onödigt just denna sommaren.
kais01 sa:har den här varit uppe?
Alltså seriöst, vart har du hittat den där?! Skaparen har ju liksom ansträngt sig... Laufrad-gaffel o Pinion-låda! Men varför förstöra med aphögt BB och det där styret m.m. Uppriktigt nyfiken!?pbeijer sa:Denna var inte vacker.
![]()
larsaw sa:Alltså seriöst, vart har du hittat den där?! Skaparen har ju liksom ansträngt sig... Laufrad-gaffel o Pinion-låda! Men varför förstöra med aphögt BB och det där styret m.m. Uppriktigt nyfiken!?pbeijer sa:Denna var inte vacker.
Nääästan att man lyckats placera vevpartiet exakt mellan hjulen. Jag tror att den byggts enbart i undervisningssyfte får att man ska förstå innebörden av tåöverlapp. Och ont i ryggen.Henrik_E sa:När man går full radavist. Det värsta är att det är ett custombygge.
larsaw sa:Alltså seriöst, vart har du hittat den där?! Skaparen har ju liksom ansträngt sig... Laufrad-gaffel o Pinion-låda! Men varför förstöra med aphögt BB och det där styret m.m. Uppriktigt nyfiken!?pbeijer sa:Denna var inte vacker.
emmer sa:Tror snara det är för att underlätta underhåll så att uthyrningscyklarna lätt kan hållas i skick.gabbeon sa:Samma i Berlin. Jag misstänker att tanken är att minimera stöldrisken.Atakua sa:En del hyrcyklar i Singapore har en sån typ lefty stelgaffel. Dessutom är däcken luftfria. Vad har man för fördelar för sån design?
Men visst är det mindre risk att något blir snott om det inte passar på något annat :-)
ForesterGuy sa:Passar det på den här cykeln från 1910?
Såg den på instagram, kommer inte ihåg var.LTS sa:larsaw sa:Alltså seriöst, vart har du hittat den där?! Skaparen har ju liksom ansträngt sig... Laufrad-gaffel o Pinion-låda! Men varför förstöra med aphögt BB och det där styret m.m. Uppriktigt nyfiken!?pbeijer sa:Denna var inte vacker.
Det är inget lågprisbygge. Den ser ut att vara gjord för expeditionsbruk med alla fästen. Frågan är var?
Som cykel var den skitful jaome.I.am sa:
kais01 sa:ss som i singlespeed?
undrar vad avsmalningen på sadelröret har för funktion...
tmalm sa:kais01 sa:ss som i singlespeed?
undrar vad avsmalningen på sadelröret har för funktion...
Du menar där sadelröret blir sadelstag?
Tycker den va cool!
/T
Men man kan väl inte ha för stor ram? Det är bara att skaffa en kort styrstam - eller som i det här fallet en med negativ längd...johan e sa:Undrar hur man tänkte här?
johan e sa:Undrar hur man tänkte här?
Transwave sa:Den här typen av hojar hade några fans under den korta tiden de var moderna. Att tänja på gränserna är spännande och vissa var rätt coola men inte denna 2-hjuliga giraff :) Har svårt att tänka mig att den var särskilt bra på något heller jämfört med vanliga DH hojar.
+1LTS sa:Han är en föregångare.
Snart är det omodernt att inte vända styrstammen bakåt.