Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:
Now we're talking!
Kristoffer sa:Nä, snygg är den inte även om den säkert fyller sin funktion.
Jimel sa:Jag vet inte om det känns så genomtänkt https://www.instagram.com/p/BvfMQvpDAJr/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1m16h064sldaj
Belse sa:Sett på Fejjan...
ccyykk sa:Jimel sa:Jag vet inte om det känns så genomtänkt https://www.instagram.com/p/BvfMQvpDAJr/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1m16h064sldaj
Alltså min fucking agorafobi som typ är mer chill idag ba KILL IT WITH FIRE AAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
ccyykk sa:Haha skrev fel, araknofobi
apful gaffel men orsaken e att bergamont har samma ram till odämpad som dämpad gaffel därav höghuset under kronantmalm sa:Om man inte vill ha spacers under stammen så..
/T
Obefintlig reach och en sadelrörsvinkel som är flackare än gaffelvinkeln? Nja...ooms sa:Mtb-folkets drömgeometri!
Modernt och slackt ska det vara!
hahah ...hur udda får den bli, för att vara ful?Samplingserendipity sa:Den va ju snygg....
Okej jag har udda smak ibland,men ful?
Jag vill ha ! =¶
JakobHard sa:hahah ...hur udda får den bli, för att vara ful?Samplingserendipity sa:Den va ju snygg....
Jag vill ha ! =¶
ooms sa:Mtb-folkets drömgeometri!
Samplingserendipity sa:Den va ju snygg....
Jag vill ha ! =¶
Inte jättemodernt med negativ reach och flackt sadelrör. :)JesperA sa:ooms sa:Mtb-folkets drömgeometri!
Fysatan! Vilket jäkla missfoster.Holmis sa:
Holmis sa:
Det är så det blir när man släpper för mycket på reglerna...Holmis sa:
Tja, fast om man snurrar styrstången ett halvt varv och tiltar tillbaka styret 90°, så kanske? Verkar vara scrapheap challenge.ooms sa:Mtb-folkets drömgeometri!
Kalle med K sa:
ooms sa:Mtb-folkets drömgeometri!
Bengt-re sa:Huvaligen....
Vikdork sa:Såg den här skönheten härom dagen.
LTS sa:Bengt-re sa:Huvaligen....
Det där är en klassiker av Jon Whyte. Den okonventionella designen beror på hans bakgrund som F1-konstruktör.