Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
Tycker att det är kombinationen av spacer-stacken, stammen och aero-styre som gör det!

Obs att bromsskivan fram är felmonterad.
Riktigt illa. Yosemite-sadeln lyfter inte heller bygget heller. Sen undrar jag om man får bakväxelvajern monterad innan köp? Ser ju också ut som att han dragit upp framväxelvajern till en 1x setup.

Senast ändrad:
Fula Hojar!!
1645631045043.png

Fula Hojar!!
Första dubbelkrona med korg jag har sett! Lite kul tycker jag, det ser ut som korgen har bra stöd. Kombinerar också bra med slicks.

Dekaler med "spring" på gaffeln är också roligt. Man börjar undra om det verkligen finns en fjäder i gaffeln eller om den är stum.

468.jpg

468 (1).jpg

Fula Hojar!!
Tjena!

Dags att skaffa glasögon, där sitter bara ett fäste för framväxel. En bra ledtråd är att om det sitter en växel där så ska man inte kunna se hela kedjan.
Men nu ser man tydligt att det bara finns ett fäste och en lös vajer.

Jag såg också lösa vajern, lite konstigt. Trodde att en framväxel var planerat.
Men ser nu att vajern till bakväxeln saknas, så kanske är lösa vajern till bakväxeln?

Fula Hojar!!
Jag såg också lösa vajern, lite konstigt. Trodde att en framväxel var planerat.
Men ser nu att vajern till bakväxeln saknas, så kanske är lösa vajern till bakväxeln?

Tjena!

Med tanke på att vajern pekar uppåt vid framväxeln så är det nog vajern till den.
Men ja, folk har ju dragit vajrar konstigt innan.

Fula Hojar!!
Äh, jag trodde ju vi pratade om
Tjena!

Dags att skaffa glasögon, där sitter bara ett fäste för framväxel. En bra ledtråd är att om det sitter en växel där så ska man inte kunna se hela kedjan.
Men nu ser man tydligt att det bara finns ett fäste och en lös vajer.
Äh, jag trodde vi pratade om minicykeln Bengt-re postade. Inte den tveksamt färgmatchade racern.

Fula Hojar!!
Första dubbelkrona med korg jag har sett! Lite kul tycker jag, det ser ut som korgen har bra stöd. Kombinerar också bra med slicks.

Dekaler med "spring" på gaffeln är också roligt. Man börjar undra om det verkligen finns en fjäder i gaffeln eller om den är stum.

Visa bilaga 541215

Visa bilaga 541217
Det där ser ju ut som the one cykel to rule them all! Skaffar en sån så säljer jag resten av stallet.

Tillbaka
Topp