Jonas Bleckert
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Såg den på FB. Kreativ skapelse, snygg, not so much! ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såg den på FB. Kreativ skapelse, snygg, not so much! ?
Riktigt illa. Yosemite-sadeln lyfter inte heller bygget heller. Sen undrar jag om man får bakväxelvajern monterad innan köp? Ser ju också ut som att han dragit upp framväxelvajern till en 1x setup.Tycker att det är kombinationen av spacer-stacken, stammen och aero-styre som gör det!
Obs att bromsskivan fram är felmonterad.
Ju mer man tittar desto värre blir det! QR till framhjulet på fel sida också. Men den kanske är bra att cykla på...Tycker att det är kombinationen av spacer-stacken, stammen och aero-styre som gör det!
Obs att bromsskivan fram är felmonterad.
Ibland undrar man varför ..
Är ingen hejare på SRAM, men ser det inte ut som att framväxel saknas, trots tvådelat vevparti och vänsterreglage?
Ser ut som Campagnolos skelettbromsar. Med styre och däck.
Sitter en framväxel "kl 10:30"Är ingen hejare på SRAM, men ser det inte ut som att framväxel saknas, trots tvådelat vevparti och vänsterreglage?
Sitter en framväxel "kl 10:30"
Unik ..absolut ?
Lite rolig tyckte jag ...?Första dubbelkrona med korg jag har sett! Lite kul tycker jag, det ser ut som korgen har bra stöd. Kombinerar också bra med slicks.
Dekaler med "spring" på gaffeln är också roligt. Man börjar undra om det verkligen finns en fjäder i gaffeln eller om den är stum.
Visa bilaga 541215
Visa bilaga 541217
Fast den skulle vara lite kul att testa ...?
Jodå, zooma in så ser du den i linje med sadelröret.Tjena!
Nej det gör det inte, men vajern till den syns, den är nog inte monterad ännu.
Jodå, zooma in så ser du den i linje med sadelröret.
Tjena!
Dags att skaffa glasögon, där sitter bara ett fäste för framväxel. En bra ledtråd är att om det sitter en växel där så ska man inte kunna se hela kedjan.
Men nu ser man tydligt att det bara finns ett fäste och en lös vajer.
Jag såg också lösa vajern, lite konstigt. Trodde att en framväxel var planerat.
Men ser nu att vajern till bakväxeln saknas, så kanske är lösa vajern till bakväxeln?
En äkta S-works? ??
Äh, jag trodde vi pratade om minicykeln Bengt-re postade. Inte den tveksamt färgmatchade racern.Tjena!
Dags att skaffa glasögon, där sitter bara ett fäste för framväxel. En bra ledtråd är att om det sitter en växel där så ska man inte kunna se hela kedjan.
Men nu ser man tydligt att det bara finns ett fäste och en lös vajer.
Det där ser ju ut som the one cykel to rule them all! Skaffar en sån så säljer jag resten av stallet.Första dubbelkrona med korg jag har sett! Lite kul tycker jag, det ser ut som korgen har bra stöd. Kombinerar också bra med slicks.
Dekaler med "spring" på gaffeln är också roligt. Man börjar undra om det verkligen finns en fjäder i gaffeln eller om den är stum.
Visa bilaga 541215
Visa bilaga 541217
Det där ser ju ut som the one cykel to rule them all! Skaffar en sån så säljer jag resten av stallet.
Den bara skriker Zero fucks given, den där hojen. Gillar kanske allra mest stänkskärmen som ju aldrig nånsin kan ha skyddat nånting.
Jojo, om man cyklar snabbt baklänges och vill skydda sadeln!Den bara skriker Zero fucks given, den där hojen. Gillar kanske allra mest stänkskärmen som ju aldrig nånsin kan ha skyddat nånting.
Jag kollade uppenbarligen på fel cykel. Trodde att det var den närmast innan inlägget som avsågs. My bad.Tjena!
Nej det gör det inte, men vajern till den syns, den är nog inte monterad ännu.
Kul idé hur som helst.Visserligen en rendering men ful som stryk för det! :)
Visa bilaga 541331
Vill ha! Men baraVisserligen en rendering men ful som stryk för det! :)
Visa bilaga 541331
Vill ha! Men bara om den har servostyrning och är eldriven...?Visserligen en rendering men ful som stryk för det! :)
Visa bilaga 541331
Alltså ...jag vill ha!!! Coolaste cykeln ?
Ful, men ändå helt klart cool!Alltså ...jag vill ha!!! Coolaste cykeln ?
Man blir ju nyfiken på att se den in action.. ?
Man blir ju nyfiken på att se den in action.. ?
Jag har sett en Youtube på en cykel med leden vid sadelstolpen. Den var flexibel.Tjena!
Borde vara rätt lurig att cykla på, den kan ju vrida sig åt håll och kanter.
Spännande korta kedjestag
Och ett snöre till underrörSpännande korta kedjestag