Gaffel

Gaffel
Chase: Sätt dig på tåget till alingsås (spår 1-2) på centralen och du är i alingsås på 35min.
Sen är det bara 100meter till cykelaffären.

Gaffel
Men då kostar det lite att åka Tåg. Då blir det typ 500. Köpa. 300 nästan, åka dit minst 50 spänn 350. Montera . 200. 550 spänn.. Cykelcity får ta hem.. iställe . Men tack för all hjälp !

Gaffel
Chase/Own skrev:
-------------------------------------------------------
> Men tror ni Att CykelCity skulle kunna ta hem En
> brave Monster ?

Aldrig funderat på att skicka dom ett enkelt email och fråga?

Gaffel
Eric W skrev:
-------------------------------------------------------
> Chase: Cykel och MTB-affären i Alingsås har
> Brave-grejer. Dom kan garranterat fixa fram
> styrstammen. Brukar ha rätt shyssta priser
> också.

Skämtar du eller? Jag tycker det är den dyraste MTB butiken som finns. Vissa ramar och liknande kan man få till bra pris men deras arbeter är hutlöst dyrt, byta v-bromsbelägg gick på 80kr i arbete plus 80kr för klossar, detta var på en cykel jag köpt där och hade 25 "gratis" servicetillfällen på... Skulle köpa lite växelwire och höljen där, slutade på runt 300kr bara för materialet, och det var Shimanos billigaste metervara...

Gaffel
Jasså, jaha.. har inte handlat där så jätte mycket , men dom brukar ge shyssta erbjudande när jag vart där.
Kommer icke i håg modell, men "fjolårets" model på SID lättare beg. för 1500kr med kort styrtör, eller Avanti Team Fr för 6700kr. Helt okejj priser tycker jag. Arbetet vet jag dock inget om. Dock är 160kr för bromskloss-byte knappast någon ovanlighet hos cykelaffärer. 300kr för växelvajer låtr dyrt dock. Köte du en hel årsuppsättning? ;-)

Tillbaka
Topp