sverkerspojkvän
Ny medlem
Går det bra?
Mycket reklam på sidan. Lite innehåll. Går det bra för happyride?
Blir man rika?
Blir man rika?
Har du något konkret att komma med? Vad vill du?Mycket reklam på sidan. Lite innehåll. Går det bra för happyride?
Blir man rika?
TS kanske vill tjäna pengar utan att behöva jobba? Starta ett cykelforum och se miljonerna rulla in.Har du något konkret att komma med? Vad vill du?
Klagomålet på lite innehåll antar jag syftar på artiklar, det är inte riktigt för artiklarna se flesta kommer hit 😁TS kanske vill tjäna pengar utan att behöva jobba? Starta ett cykelforum och se miljonerna rulla in.
Lite som värnplikten va? Samma udda klientel. 🤣Jag blir inte rik iallafall :p
intressant att omsättningen redovisas gå ner, när grafen visar påtaglig uppgång?(Tror jag träffat rätt) Ja, vet ej. https://www.allabolag.se/5566634753/freeride-ab
Fast äldre....Lite som värnplikten va? Samma udda klientel. 🤣
Det ser ut som att det var 2 bokslut under 2021. Grafen visar nog båda ihopslaget.intressant att omsättningen redovisas gå ner, när grafen visar påtaglig uppgång?
Vi som vet hur det var att tvingas ihop med vem som helst i nästan ett år för 28 kr om dagen är äldre. Klientelet känns annars lika och generationslöst. Det funkade då, bör funka nu. Man är ju dessutom del av klientelet. Läge för självreflektion först av allt.Fast äldre....
Jojo, vem skulle vilja moderera massa dårar 24/7 utan enorm lön?😉Jag blir inte rik iallafall :p
Inte personlig, men publik assistent.Jojo, vem skulle vilja moderera massa dårar 24/7 utan enorm lön?😉
De frågar trots att de redan vet svaret…Kan vi byta rubriken till:
Går det bra? Eller går det som vanligt?
Nej, du har ju cykling som hobby...Jag blir inte rik iallafall :p
Och grillning på hög nivå - inte gratis det heller! Men gott blir det!Nej, du har ju cykling som hobby...
Gravfältarna höll med. De som jobbar med landhöjning tycker det var ett lågvattenmärke.Kanske tänker TS på alla Off Topic-trådar. Det gjorde även moderatorerna om jag minns rätt, och förvisso är det här ingen högsäsong för cykling och frågor därom.
...Eftersom jag är skapt åt det hållet, påminner jag mig, att jag frågade en arkeolog en gång, om han var högutbildad.
Mycket träffsäkert låtval
Du skulle frågat en brandman om han var lågutbildad.Kanske tänker TS på alla Off Topic-trådar. Det gjorde även moderatorerna om jag minns rätt, och förvisso är det här ingen högsäsong för cykling och frågor därom.
...Eftersom jag är skapt åt det hållet, påminner jag mig, att jag frågade en arkeolog en gång, om han var högutbildad.
Brandmän har lågskor och har släckt över hela Sverige.Du skulle frågat en brandman om han var lågutbildad.
Det där var ju en riktig brandfackla.Brandmän har lågskor och har släckt över hela Sverige.
En brandman och en tandläkare har nästan samma utbildning. Enda skillnaden är att tandläkare tänder och brandmän släckar.Du skulle frågat en brandman om han var lågutbildad.
"Båda rycker ut" ska det ju vara..En brandman och en tandläkare har nästan samma utbildning. Enda skillnaden är att tandläkare tänder och brandmän släckar.
Brandmansutryckning är sedan en helt annan fysisk aktivitet, förenad med vissa risker för befolkningsmängden."Båda rycker ut" ska det ju vara..
Nah, den har nog alla hört!"Båda rycker ut" ska det ju vara..
Den viktiga sakfrågan begravs fullständigt. Bedrövligt.Sedan kai01s inlägg har vane-skribenterna mangrant ryckt ut för att skapa en Pinkbike-igare tråd än på Pinkbike självt...
Misstänker att ts är ett extrakonto eller vad man nu ska kalla det. Kanske någon som tidigare blivit bannad eller så..Btw, TS har inte varit inne på happy sedan hen startade denna tråden på fyllan natten till söndag.