Går det bra?

kais01

Aktiv medlem
Går det bra?
intressant att omsättningen redovisas gå ner, när grafen visar påtaglig uppgång?

det är iaf högst önskvärt för oss användare att sajten genererar vinst. men om någon skulle få för sig att mäta effekten av reklamen tror jag intäkterna skulle gå ner. åtminstone min hjärna filtrerar bort den fullständigt.

ett annat hot mot sidan är att det är ett relativt fåtal personer som i praktiken skriver och bidrar till kunskapen vi alla tar del av. det verkar finnas många läsare dock.

men hur får man dem att delta? en faktor är att det i för hög utsträckning i modereringen fortfarande accepteras personliga påhopp, alltid från några få faktiskt olämpliga deltagare.

omvända problemet på pinkbike. så många skrivkåta personer att kommentarerna är helt ogenomträngliga.

Batavus

Aktiv medlem
Går det bra?
Kanske tänker TS på alla Off Topic-trådar. Det gjorde även moderatorerna om jag minns rätt, och förvisso är det här ingen högsäsong för cykling och frågor därom.

...Eftersom jag är skapt åt det hållet, påminner jag mig, att jag frågade en arkeolog en gång, om han var högutbildad.

Hasse#7

Aktiv medlem
Går det bra?
Kanske tänker TS på alla Off Topic-trådar. Det gjorde även moderatorerna om jag minns rätt, och förvisso är det här ingen högsäsong för cykling och frågor därom.

...Eftersom jag är skapt åt det hållet, påminner jag mig, att jag frågade en arkeolog en gång, om han var högutbildad.
Gravfältarna höll med. De som jobbar med landhöjning tycker det var ett lågvattenmärke.

Kristoffer R

Aktiv medlem
Går det bra?

Du skulle frågat en brandman om han var lågutbildad.

Köp & Sälj

Topp