Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Ingen. Tacx ska forfarande heta Tacx.
Vernersson sa:Spacekitty sa:Ingen. Tacx ska forfarande heta Tacx.
En smekmånad finns alltid.....
Sedan kommer nya påbud ;-)
fhloston sa:Vernersson sa:Spacekitty sa:Ingen. Tacx ska forfarande heta Tacx.
En smekmånad finns alltid.....
Sedan kommer nya påbud ;-)
Garmin Neo 4 då ;-)
McOla sa:Garmin connect är ju en spännade app...
För att kunna använda sig av "incident detection" behöver en ha en emergency contact i Garmin connect, helt fint så MEN det vore ju bra om den kontakten och sparades eller iaf inte togs bort automatiskt.
Jag lägger till en kontakt i GC och det verkar sparas. Nån minut senare meddelar GC att Incedent Detection är disblad för att jag inte har någon Emergency Contact.
Någon som har ett bra tips på hur jag löser detta?
Uppdatering: Det verkar ha löst sig genom att skapa en ny kontakt i iPhone och den binda den som Emergency Contact.
//O
Clark sa:Vad har ni för erfarenheter av Garmins Physio TrueUp? När jag skaffade min Edge 520 Plus Laddade den smididgt ner träningshistorik och uppdaterade sedan VO2, återhämtning etc. När jag sedan skulle ställa in min Forerunner 735xt förväntade jag mig samma sak, utan att något hände. Kan inte hitta hur man aktiverar detta varken i Connect eller på klockan. Hade hoppats att samtliga data skulle synkas mellan alla enheter, men jag kanske är naiv?
När det gäller Garmins affärsmodeller... ja!Clark sa:men jag kanske är naiv?
såkket sa:Clark sa:
Nu kör jag iofs Fenix/1030 men det borde ju vara samma
Connect: "mer" på undre menyn, Garmin enheter, enheten ifråga, enhetsinställningar, där borde finnas en Physio TrueUp knapp på/av
Klockan: inställningar, fysiologiska mätvärden, true up på/av
Eld sa:Clark sa:
När det gäller Garmins affärsmodeller... ja!
Du måste köpa en dyrare klocka/dator för att det ska fungera. Om du nu inte vill ha en dator med touch eller en klocka som är för stor för att få plats på armen så kan du inte få de mer avancerade funktionerna. Tough luck!
weldion sa:Ja, idag så verkar det vara stora krångeldagen för Garmin.
Flumskola sa:Min edge 520 plus går inte synka med telefonen längre. Slutade fungera efter senaste uppdatering av Garmin Connect-appen. Har startat om både telefon och enhet, försökt para om, men det går inte. Bluetooth-symbolen står bara och blinkar.
Ingen annan som har samma problem?
Flumskola sa:Min edge 520 plus går inte synka med telefonen längre. Slutade fungera efter senaste uppdatering av Garmin Connect-appen. Har startat om både telefon och enhet, försökt para om, men det går inte. Bluetooth-symbolen står bara och blinkar.
Ingen annan som har samma problem?
MtbIte sa:Jag har samma problem med min edge 820 , det jag fick göra var att gå in på telefonen och cykeldatorn och sen välja glöm enhhet och sen para om dom.
Flumskola sa:MtbIte sa:Jag har samma problem med min edge 820 , det jag fick göra var att gå in på telefonen och cykeldatorn och sen välja glöm enhhet och sen para om dom.
Sedär, det fungerade ju! Tack. Tänkte inte på att man behövde glömma telefonen från enheten också.
Då lär det ju ha varit Connect-uppdateringen som sabbade parkopplingen på något sätt. Känns stabilt.
Flumskola sa:MtbIte sa:Jag har samma problem med min edge 820 , det jag fick göra var att gå in på telefonen och cykeldatorn och sen välja glöm enhhet och sen para om dom.
Sedär, det fungerade ju! Tack. Tänkte inte på att man behövde glömma telefonen från enheten också.
Då lär det ju ha varit Connect-uppdateringen som sabbade parkopplingen på något sätt. Känns stabilt.
Luthman Photography sa:Garmin imponerar väl på väldigt lite saker utom GPS-data?
NickPick sa:Luthman Photography sa:Garmin imponerar väl på väldigt lite saker utom GPS-data?
Connect i sig är väl bra?
Bprct sa:Blev idiot på att synkningen och överföring från min edge 820 krånglade, installerade om garmin connect o nu verkar det funka mkt bättre, dock är all historik borta, hur får man tillbaka den? Kan man föra över alla gamla turer från edge 820 i ett svep? ?