Tant Aubergine
Medlem
Garmin-dator upphittad i Hellas
Jag hittade en Garmin-dator i Hellas idag, den återfås mot beskrivning :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Lyfter den alltid aktuella beskrivningen till startmeddelande.
http://www.dcrainmaker.com/2013/08/display-number-garmin.html
Rompa sa:Tack så mycket Tant Aubergine! :)
Jag är mycket tacksam för din goda gärning !
AX3L sa:Okej, analysen kanske inte är helt klar än men: Hur tappar man en cykeldator utan att märka det?
Rompa sa:AX3L sa:Okej, analysen kanske inte är helt klar än men: Hur tappar man en cykeldator utan att märka det?
Hög fart, snöstorm o klass2 varning.
Några fler frågor?
AX3L sa:Rompa sa:AX3L sa:Okej, analysen kanske inte är helt klar än men: Hur tappar man en cykeldator utan att märka det?
Hög fart, snöstorm o klass2 varning.
Några fler frågor?
Nej, åklagarsidan har inga fler frågor.
mikipedia_ sa:Kan man det på alla garmin enheter, även klockor?
eketjall sa:I många fall kan man ju bara kolla var de flesta loggade turer börjar/slutar så kan man dessutom gör hemleverans av borttappad gpsenhet.
Rompa sa:Fast i mitt fall så hade jag åkt bil till hbb och cyklat därifrån. Och jag bor en bra bit från hbb. Men tanken din är god.eketjall sa:I många fall kan man ju bara kolla var de flesta loggade turer börjar/slutar så kan man dessutom gör hemleverans av borttappad gpsenhet.
geologen sa:Jag har alla pass från början lagrade i min Edge 800. Filerna är försvinnande små. Jag har bara använt några procent av utrymmet på fem år.