pennan
Aktiv medlem
Gävle happyride
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
pennan sa:skänker dessa NYA bromsskivor till random gävlebo:-)
Passar inte i mina magura ok då den sammanfogande ''niten'' tar i oket.
180 resp 160mm
förste Hen som svarar på detta inlägget får dom(vad gör man inte för att hålla tråden vid liv)
Foss sa:Jaså är det dedikerat gångstråk? Trodde det var cykelspår åt ena hållet, har för mig jag såg en skylt om det. Blir det surt om man åker där? Har sett andra cyklister i spåret iallafall.
HenkeH(tidigare Henkerado) sa:Om man visar hänsyn, använder ringklocka och morsar lite glatt i spåren, det vinner vi alla på.
Vilket är synd tycker jag.Supersonic sa:Den här tråden har ju i stort sett dött ut.
Numera har den främst ersatts av Facebooks två grupper "Sätra cykel" och "GCA träningsgrupp" när det gäller annonserande av turer.
pennan sa:Vilket är synd tycker jag.Supersonic sa:Den här tråden har ju i stort sett dött ut.
Numera har den främst ersatts av Facebooks två grupper "Sätra cykel" och "GCA träningsgrupp" när det gäller annonserande av turer.
det var bättre förr... :-)
Kul med en cykelaffär!
Men har inte Lingvalls motor Yamaha?(om nu biketown skall öppna ett yamahacenter)