Gcn appen

Jajjas

Medlem
Gcn appen
Vill bara tipsa om gcns app där dom ska livesända väldigt många lvg tävlingar nu, reklamfritt! 229kr för ett helår första året kan det vara värt :)
Bara att avsluta prenumerationen direkt efteråt så förnyas den inte automatiskt efter ett år.

Eapea

Medlem
Gcn appen
Enligt en Q&A så använder de primärt/uteslutande Eurosports sändningar. Så bör vara deras kommentatorer. Men oklart om det är deras engelska eller om de använder lokala sändningarna.

I Sverige är något race bortplockat såg jag, typ de Ronde. Men det allra mesta verkar finnas

Spindelbenen

Aktiv medlem
Gcn appen
Det gjorde den för mig första gången idag, när jag skulle kolla på tjejerna men sen har det funkat ypperligt. Inte ens en pixelstörning på 55" skärmen. Jag har iPhone 8 så gammal modell.

Mayhem

Aktiv medlem
Gcn appen
Funkar okej men fick jiddra en hel del innan appen uppfattade att prenumerationen aktiverats. Hoppas de fixar en ren Race TV app till Apple TV så man slipper hålla på med AirPlay från annan enhet.

Flurken

Aktiv medlem
Gcn appen
Funkar okej men fick jiddra en hel del innan appen uppfattade att prenumerationen aktiverats. Hoppas de fixar en ren Race TV app till Apple TV så man slipper hålla på med AirPlay från annan enhet.
Den fattade aldrig att jag prenumererat, dock gick det att se saker ändå. Verkar vara lite hastigt framtagen app, tänker att det löser sig.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer