Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det gissar jag på iaf. Inte så bra koll egentligen :)Är det med kommentatorer också?
Hellre än Danska, lättare att förstå.Japanska torde vara ultimat.
Den fattade aldrig att jag prenumererat, dock gick det att se saker ändå. Verkar vara lite hastigt framtagen app, tänker att det löser sig.Funkar okej men fick jiddra en hel del innan appen uppfattade att prenumerationen aktiverats. Hoppas de fixar en ren Race TV app till Apple TV så man slipper hålla på med AirPlay från annan enhet.
Funkar okej men fick jiddra en hel del innan appen uppfattade att prenumerationen aktiverats. Hoppas de fixar en ren Race TV app till Apple TV så man slipper hålla på med AirPlay från annan enhet.
Är det hela sändningen när man tittar i efterhand? Hittar man loppen för att se i efterhand utan att bli spoilad med resultaten? Jag e ju ute och cyklar när loppen går, så tittar alltid efter. ?
Får man höra vacchi med ?Ja du kan se hela sändningen i efterhand av dom loppen som har sänds i Sverige. Gå raka vägen in på lopp-tv så ska du slippa spoilers :)
Får man höra vacchi med ?
Då kan man lätt köra utan vacchi, Fan va irriterad man blir på reklamen som kommer var 10e minnej, svenska finns inte med som språk att välja. Du har språken i en bild längre upp i tråden.
Än så länge så har det varit sändningarna från Eurosport men utan reklam. Så alltså som Eurosport men endast cykling.
Jag tror att de bara visar vad producenten erbjuder/producerar (gcn/eurosport producerar inte själva). Dagens sändning börjar 17.50 enligt startsidan (jag har också att starttid är 02.00 när jag går in på etappens egna sida i appen).Varför kan man inte se hela tävlingen ?
Tiden står som 2 ,men ingen visning.
Tour de pologne
Ok inte bara min inloggning då.Jag tror att de bara visar vad producenten erbjuder/producerar (gcn/eurosport producerar inte själva). Dagens sändning börjar 17.50 enligt startsidan (jag har också att starttid är 02.00 när jag går in på etappens egna sida i appen).
Byta till Eurosport player såklartFy farao vad irriterande! GCN har inte dagens vuelta-avsnitt, vilket ställer till hela min kväll. Jag kan inte kolla ikapp som planerat; jag kan inte gå in på fajsbok eller insta pga rädsla för spoilers.
Vad ska en stackars cykeltok göra?
Byta till Eurosport player såklart
Någon som vet om/hur man kan komma åt tidigare lopp i GCN+ TV-app? Sökte efter Tour de France 2022 och fick noll träffar. Klickar jag igenom det som finns tillgängligt via TV:n så finns det bara enstaka lopp från 2022 och bakåt. Om jag däremot går in via webbläsare på datorn kan jag få upp en massa gammalt innehåll, och om jag startar t.ex. TdF etapp 7 2022 på datorn kan jag sedan komma åt den via "Continue watching" i TV-appen.
Är det sådana här knep som gäller för att se på gamla lopp eller finns det smidigare lösningar?
Vilken TV? Android-TV eller något annat?Någon som vet om/hur man kan komma åt tidigare lopp i GCN+ TV-app? Sökte efter Tour de France 2022 och fick noll träffar. Klickar jag igenom det som finns tillgängligt via TV:n så finns det bara enstaka lopp från 2022 och bakåt. Om jag däremot går in via webbläsare på datorn kan jag få upp en massa gammalt innehåll, och om jag startar t.ex. TdF etapp 7 2022 på datorn kan jag sedan komma åt den via "Continue watching" i TV-appen.
Är det sådana här knep som gäller för att se på gamla lopp eller finns det smidigare lösningar?
Ser ut som en smarttelefon eller surfplatta? Ungefär så där ser det ut via dator och webbläsare. Söker jag däremot på "tour" i TV-appen (Samsung) får jag bara upp årets Saudi Tour och Etoile de Bessèges samt några upcoming.
Samsung.Vilken TV? Android-TV eller något annat?
Får inte heller fram TdF när jag använder sökfunktionen.Någon som vet om/hur man kan komma åt tidigare lopp i GCN+ TV-app? Sökte efter Tour de France 2022 och fick noll träffar. Klickar jag igenom det som finns tillgängligt via TV:n så finns det bara enstaka lopp från 2022 och bakåt. Om jag däremot går in via webbläsare på datorn kan jag få upp en massa gammalt innehåll, och om jag startar t.ex. TdF etapp 7 2022 på datorn kan jag sedan komma åt den via "Continue watching" i TV-appen.
Hmm, undrar om det beror på vad man har tittat på tidigare. Jag har precis skapat mitt konto. Lade till hela fjolårets vuelta i min lista (via datorn) och nu har jag en kategori som heter "Best of 2022" under Racing som verkar fyllas på med diverse lopp och etapper.Får inte heller fram TdF när jag använder sökfunktionen.
Klickade mig fram till en gammal TdF-sändning på ganska så kort tid under "Racing".