Det finns flera värdiga kandidater, men efter en stunds funderande faller även min röst på den engagerade och driftige Mr. Mattias Handley! Som funktionär på Sömnlös i Rudan fick jag inblick i hur enormt mycket arbete och tid han måste ha lagt ned på detta utsökta arrangemang. Dessutom är han trevlig och nu även en ordentlig och ärbar man, som alla vet! ;)
Jag vill nämna ett par "bubblare" på min lista också!
Först ut är Bigmollo, som alltid är så glad och trivsam och tycks redo att trotsa de flesta av elementen. Det är tufft och kul, tycker jag! Dessutom ger han ett så seriöst och kunnigt intryck. Han verkar vara en väldigt reko person.
Som andra bubblare vill jag nämna PärL i Kalmar. Honom har jag aldrig träffat in natura, men han verkar också jättetrevlig och drar igång trivsamma aktiviteter med bl. a. långturer på Öland, till vilka man är välkommen från när och fjärran, om jag förstått saken rätt! Bra initiativ!
Bruse Persson platsar också här, med fyndiga ideer och den jättefina hemsidan med stig- och turförslag, som jag tagit hjälp av i min iver att utforska omgivningen till cykel. Han är klurig och kul också, med sina skarpa betraktelser, och jag är så avis på djävulshornen!