Ge bort årets julklapp!

Ge bort årets julklapp!
Fendagars, det är en ny tävlingsform som utvecklats här nere på västkusten.
Blött som tusan är det så nu har alla seriösa cyklister simfenor på sig för
att vara på den säkra sidan.
/Pär

Ge bort årets julklapp!
Vic: Jag kom på det sen när jag stängde av datorn. Ni kan tolka mitt inlägg som en tredjedels röst till Boe, Phil och Dane. För Tobias satt i juryn, illir hir?

Ge bort årets julklapp!
Vi kan väl berätta att juryns resultat kommer presenteras ganska snart.

Det har alltså inte varit fråga om en omröstning även om många försökt rösta, vi har bara behövt lite hjälp med att hitta rätt person för den här julklappen.

Ge bort årets julklapp!
Crosscar har nog missat vad nomineringsdefinitionen är. Den lyder:

"Så, vem är årets kompis, bästa hederstryffel, all around good guy, tuffast i stan eller eldsjäl of the year? Tips tack! Happyred behöver lite hjälp med att sprida ljus på samhällets skuggsida."

Så, om man ska sprida lite ljus på samhällets skuggsida, som Red säger, måste priset definitivt gå till landets baksida ;-)

Tänk bara så mycket vatten de tagit emot på sistone, rena Bangladesh. Om Happypriset bara får ett uns genomslagskraft av det som Nobels fredspris ger, så kommer regionen att leva upp igen efter detta. :-)

Min nominering goes to Leo.

Ge bort årets julklapp!
"Så, vem är årets kompis, bästa hederstryffel, all around good guy, tuffast i stan eller eldsjäl of the year? Tips tack! Happyred behöver lite hjälp med att sprida ljus på samhällets skuggsida."

Självklart menar de att priset ska gå till en Stockholmare när de pratar om Skuggsida:-)
Nån glädje vill de väl få i landets museum.

/Jan

Ge bort årets julklapp!
Jan skrev:
-------------------------------------------------------
> "Så, vem är årets kompis, bästa hederstryffel,
> all around good guy, tuffast i stan eller eldsjäl
> of the year? Tips tack! Happyred behöver lite
> hjälp med att sprida ljus på samhällets
> skuggsida."
>
> Självklart menar de att priset ska gå till en
> Stockholmare när de pratar om Skuggsida:-)
> Nån glädje vill de väl få i landets museum.

Ja, det är en god samling kufar och bonnläppar utifrån landet som flyttat hit. Inklusive jag.
80% av de i Stockholm har väl lera mellan tårna.

Ge bort årets julklapp!
Wasabi skrev:
> Enligt det där resonemanget borde priset gå till
> Jämtland och Knäskål.
Enligt nya direktiv så får endast bosatta inom Europeiska Unionen använda internetforum som är baserade inom EU , vilket också innebär att Kneecap stängs av från Happy 20070101 och att alla hans inlägg kommer att flyttas till Terrengsykkel.no.
Vi är jätteglada att vi fick till den smidiga överflyttningen, och hoppas att vi i fortsättningen kan omdirigera användare från andra icke-EU anslutna områden till lämpliga forum i till exempel Vitryssland, Turkiet eller Montenegro.

Ge bort årets julklapp!
Markus F skrev:
> Wasabi skrev:
> --------------------------------------------------
[...]
> Enligt nya direktiv så får endast bosatta inom
> Europeiska Unionen använda internetforum som är
> baserade inom EU , vilket också innebär att
> Kneecap stängs av från Happy 20070101 och att
> alla hans inlägg kommer att flyttas till
> Terrengsykkel.no.
> Vi är jätteglada att vi fick till den smidiga
> överflyttningen, och hoppas att vi i
> fortsättningen kan omdirigera användare från
> andra icke-EU anslutna områden till lämpliga
> forum i till exempel Vitryssland, Turkiet eller
> Montenegro.

Är du fortfarande bitter?

Senast redigerad av en moderator:
Ge bort årets julklapp!
Raceman skrev:
> Crosscar har nog missat vad
> nomineringsdefinitionen är. Den lyder:
>
> "Så, vem är årets kompis, bästa hederstryffel,
> all around good guy, tuffast i stan eller eldsjäl
> of the year? Tips tack! Happyred behöver lite
> hjälp med att sprida ljus på samhällets
> skuggsida."
>
> Så, om man ska sprida lite ljus på samhällets
> skuggsida, som Red säger, måste priset
> definitivt gå till landets baksida ;-)
>
> Tänk bara så mycket vatten de tagit emot på
> sistone, rena Bangladesh. Om Happypriset bara får
> ett uns genomslagskraft av det som Nobels
> fredspris ger, så kommer regionen att leva upp
> igen efter detta. :-)
>
> Min nominering goes to Leo.

Ja men garry e ju engelsk å en "god guy" å han bor i mora så jag har väl inte missat? eller vad syftar du på =)

Ge bort årets julklapp!
Crosscar skrev:
> Ja men garry e ju engelsk å en "god guy" å han
> bor i mora så jag har väl inte missat? eller vad
> syftar du på =)

Aha, du menar att Mora ligger på sammhällets skuggsida? (Vad ska nu alla de säga som vandra i fädrenes spår?)
Fast... "god guy" vet jag inte om alla håller med om. :-D Möjligen "finical guy" of the year :-)
Eldsjäl är han ju däremot bevisligen. :-)

Ge bort årets julklapp!
jag vill nominera roxy som trots avsliten hälsena säsongen 05 och problem med ryggen 06 alltid håller humöret uppe och peppar de som åker.

sedan förtjänar boe och olle att nomineras för deras initiativ med alleycats, parkrejs, sprint acts, turer och fikor.

av någon orsak vill jag nämna =David också, varför vet jag inte men 'tuffast i stan' kanske?

Ge bort årets julklapp!
Den julklappen gick till rätt person. Ett bra beslut som värmer hjärtat. Jag kommer så väl ihåg inlägget, bl.a. därför att vi har en vårdkrävande katt.

God Jul Morfum önskar Bengt

Ge bort årets julklapp!
Ok, ja han kan säkert ha nytta av en julklapp. Dock så får man konstatera det trots allt var Leo som fick flest tittarröster men det är ju juryn som bestämmer och jag antar att de diskuterade så som så att eftersom Leo redan har så mycket prylar och nämnda julklappsmottagare inte har det så får det bli den sistnämnde då ;). Och vi får verkligen hoppas att han blir kanonglad över det ;).Men Leo är värd en julklapp han med ;).
God hjul och så.

Ge bort årets julklapp!
Vi bad om förslag. Det var aldrig frågan om en omröstning.

Leo har trångt nog som det är, men om någon har en randonnörhoj i Titan att ge bort så är det väl den enda cykel som Leo saknar ;^)

Ge bort årets julklapp!
damn! *tystnad*
det e faktiskt lite svårt att tro.. men jag jag har inte vunnit mkt men i vilket fall som helst så smäller nog det här störst..
*öhh, när ska du fatta att man inte vinnet ngt på att sitta på det där internet* var det någon som sa en gång. Tjilivipp på dig =)
Till er som gillar se kortfilmer kan gå till: http://www.putfile.com/morfum och kolla.
God jul alla, o faaaaaaan vad glad jag är måste jag säga.

Ge bort årets julklapp!
Ett super stor applåd till red. Man blir verkligen glad som medmänniska när det finns folk som har hjärtat kvar!

Till sist men inte minst God Jul och Gott Nytt år Morfum!

Tillbaka
Topp