Ge bort årets julklapp!

Ge bort årets julklapp!
Grattis till din nya cykel...

Nu känns det dessutom som att Happy är rättvist, bra val!

Jag hoppas att få se den på Kviberg snart!

Senast redigerad av en moderator:
Ge bort årets julklapp!
Mycket bra val!

Slås det happy-rekord i antalet samtidiga inloggade när det är midnatt och julaftonen börjar ? :)
Alla är infernaliskt nyfikna på vad det är i paketet.

För inte kan det vara så att vi skall behöva vänta en massa timmar IN på julaftonen ? (o=

Ge bort årets julklapp!
OM det är en cykel (vågar inte tänka för mkt på det än ;) så kommer jag både vara på kviber med AndersS och försöka plocka ihop en happyride här i kortedala. Vi har juh ett helt berg att cykla ner för :)

Ge bort årets julklapp!
yasheeve skrev:
-------------------------------------------------------

> Slås det happy-rekord i antalet samtidiga
> inloggade när det är midnatt och julaftonen
> börjar ? :)

Allt för att höja inloggningsstatistiken...

Ge bort årets julklapp!
Morfum skrev:
> OM det är en cykel (vågar inte tänka för mkt
> på det än ;) så kommer jag både vara på
> kviber med AndersS och försöka plocka ihop en
> happyride här i kortedala. Vi har juh ett helt
> berg att cykla ner för :)

Då får du haka på Happy Easy Ride under mellandagarna och resten av året. Terrängen är teknisk men tempot "No Stress"!

Ge bort årets julklapp!
Härligt!!!

Grattis.. eller god jul kanske man ska säga.... Helt rätt person!!

röstade aldrig men skulle jag gjort det hade det varit på dig efter att läst din tråd!

Ge bort årets julklapp!
Morfums inlägg hade gått mig förbi i Happybruset men han är klart värd en Julklapp.
Vilket ös på filmen!
Hoppas klappen är rätt nu, bara. Tänk om det är ett knivset?
Väntar med spänning.

Ge bort årets julklapp!
Grattis Morfum! Min bästa julklapp i år(och troligtvis någonsin) är alla nomineringar i den här tråden, tack alla och GOD JUL! :-)

/Leo

Ge bort årets julklapp!
Klcokrent val! Det är så ofta som "the best and brightest" kammar hem vinsterna, men nu går ju klappen till den som behöver den mest! Jag är ganska övertygad om att jag vet vad som är i klappen, men man gissar aldrig offentligt på julklappar. Ett stort grattis till Morfum och till redaktionen.

God Jul och Gott Nytt År!!

Erik

Ge bort årets julklapp!
rayy skrev:
> Kom igen kom igen kom igen kom igen kom igen!

julklapparna kommer väl inte förrän efter kalle anka? :-)

Ge bort årets julklapp!
Rdax är just nu väldigt vaken och svär över en massa material som skulle publicerats 061224 00:00 som verkar ha försvunnit . Varför det är så har jag ingen jävla aning om..

Kneecap skrev:

> Redax.. VAKNA!! Vi vill ju veta!!

Senast redigerad av en moderator:
Ge bort årets julklapp!
Näha. Det verkar som om Happys publiceringsfunktion har gått på julledighet, så jag sitter här som en tomte utan renar.. jag får väl försöka skriva ur minnet då. Utan bilder dessutom.

Den första julhälsningen går till Calle Fjällstål som kläckte idén med den här julklappen. Calle har gått löst med svets, spackel och lackspruta på en gammal ram och åstadkommit ett custombygge på en nivå vi sällan skådar i Sverige. Av en Rex-ram har Calle byggt en hot-rod som är snygg, stilren och som dessutom ser ut att vara mycket trevlig att cykla på. Tack Calle F, vi är stolta över att du lät oss få placera ut denna pärla!

Nästa julhälsning går till Johannes Frändås, som vi valde att låta vara mottagare av årets julklapp.
Tack Johannes för att du påminner oss om att glädjen i att cykla inte har ett dugg att göra med att ha dom senaste eller häftigaste sakerna. Dessutom, alla som försakar inköp av cykelprylar för att betala kattens veterinärsräkning har en särskild plats i vårt hjärta. God jul Morfum, vi är glada att du finns på det här forumet och så fort vi fått tag på en tillräckligt stor kartong så kommer cykeln till dig på posten.

En extra julhälsning går till Mamme, som var den som kom med det ypperliga förslaget.

God jul till er alla från Happys redaktion!

(bilder och text på förstasidan kommer när vi fått lite ordning på publiceringsfunktionen igen)

Ge bort årets julklapp!
Jag kom ju på att jag kunde länka till Calles byggsida:
http://www.fjallstal.se/cykel/ris2/index.html
Titta och läs, det är ingen tvekan om vem som är Happys Oppfinnarjocke.
Morfum kommer att bli beundrad av folket på väg till jobbet på morgnarna.

01.JPG

Ge bort årets julklapp!
Grattis Morfum! Hoppas du trivs med kontraptionen :)

Jag blev lite kallsvettig när du började fundera på att köra utför nåt berg om det var en hoj det gällde. Bruksanvisningens (eller vad man nu kan definiera den som...) instruktioner bör nog följas vad gäller sånt ;)

All heder kring detta ska gå till Happys redaktion imho. Jag har bara avyttrat ett objekt för deras fria användning, förutom det där med julanknytningen som jag insisterade på. Jag börjar nog bli lite blödig p g a av hög ålder, för den här julen har jag nästan sett fram emot. Skumt... :)

Ge bort årets julklapp!
SHIT vilket åk! Det kommer inte bli något studsande ner för berg med den inte. =) Den kommer smekas smooth över gator och torg som en cruser skall. Tack Calle, och ett stort tack till Mamme som uppmärksammade mig =) Det här blev en riktigt god jul i år. Damn i gonna be a fat cruiser =)

/Hur många smajlisar får man göra =)

GOD JUL HAPPY!

Ge bort årets julklapp!
Morfum skrev:
>
> /Hur många smajlisar får man göra =)
>

Tjena!

Du får göra precis hur många du vill.. Jag hade nog drämt till med en tjugo stycken minst...

Här får du några att använda..
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif
xmas.gif

Ge bort årets julklapp!
kool hoj, slit den med hälsan och ha en riktigt god julafton Morfum. Jag är glad för din skull, dödsläckert åk.

Grattis till happyredaktionen som verkar prickat mitt i prick :)

God jul alla andra också så klart :)

Ge bort årets julklapp!
God Hjul Morfum och er alla andra, helt rätt man för den hjulklappen eller ska jag säga helt rätt happy cyklist, för det hoppas och tror jag att du är på den cykeln Johannes Frändås.

än en gång God Hjul och god fortsättning till er alla!

(imorgon åker jag upp å firar lite i throosbergen på Cypern)

Ge bort årets julklapp!
Det var där jag sett det där trapphuset! Jag kände så väl igen det eftersom jag då och då kikat in på Calles sida för att kolla på projekten där. Totalt sett måste jag säga att det här är en rätt rörande mysig tråd som fått en Happy ending utan dess like =)

Tillbaka
Topp