Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej Vänner! Sista dagen att skicka in nomineringar. Vill ni uppmärksamma någon ni tycker bör uppmärksammas så dra iväg ett mess till mig asap. Nomineringarna kan vara allt från roliga händelser, prestationer eller annat ni vill uppmärksamma någon för. Vill man bidra till evenemanget i morgon och priser till de nomninerade kan man swisha valfritt belopp till noll sju 35907782.
Glöm inte heller att tacka JA till evenemanget: https://www.facebook.com/events/930800176998878/ så jag kan planera festligheterna. Vi ses i morgon!
Hade en eker trasig på original hjulet och bytte till race hjulet som jag köpte av dig för 2 år sedan. Har aldrig använt det pga axelskadan. Så jag tog det och testade med stora kransen fram och ställde in växlarna. Tänkte inte på att växla ner på lilla hjulet.
Cyklade iväg mot Åbyplan och när jag växlade ner till lilla kransen så hoppade kedjan av kassetten och alla ekrarna på drivsidan i hjulet gick av.
Men jag kan hälsa att Kerstin är väldigt nöjd med sin nya cykel ☺.
Snart tisdag! Najz.
I morgon blir det två grupper, Ghetto eller Svetto. Det kan även bli en tredje grupp - Jalla (CX i John fart).
18.30 Åbyplan. På försök så kör vi cykling 18.30-20.30-ish med AfterBike i nya klubbhuset. Fika utgår nu när det är kallare ute. Men bara på prov alltså. Jag styr upp GhettoGruppen. Någon annan får gärna ta hand om SvettoGruppen.
Äntligen Tisdag! I kväll smäller det. Mr. Rollo gör comeback efter SUPERVURPAN. Kommer Matte? Kommer Göran bada? Drar Joakim upp tempot, BANGAR John Andersson igen och kommer Attila ha på sig sin röda RoboCop jacka? Frågorna är många, svaren får du i kväll.
18.30 Åbyplan.
Jag leder MellowYellow-gruppen.
Körde lite ikväll.
Där det är mörkt på stigen och man tror att det är vatten så Är det av en kall sorts vatten - dvs
Is utan friktion - snorathalt alltså.
Det positiva är att man ser fläckarna tydligt och de är få men väldigt hala.
Förutom detta så ät det fina stigar just nu.
Kör fint grabbar så ska jag roa mig på stadshotellet i Motala istället.