Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Betyder "en ghostbike" något annat än en cykel av märket Ghost?
Avvaktar men jag ska se till att det kommer en vit cykel på platsen. Tänk om vi på happy regelmässigt kunde göra detta vid dessa tragiska händelser och koppla till krav på lag för 1,5 m avstånd.
Helt obegripligt, är nog en tafflig journalist som inte kan uttrycka sig.Någon som kan förklara nedanstående för en morgontrött individ:
Vi har en vårdslöshet i trafik, men inte riktad mot person. Det är viktigt att understryka det, säger Andreas Gabrielsson.
Nu var det ju inte journalistens ord utan vad förundersökningsledaren hos Polisen sa. Hade han blivit felciterad av journalisten så borde det nog ha redigerats.Helt obegripligt, är nog en tafflig journalist som inte kan uttrycka sig.
Angående olycksplatsen så funderar jag, det finns en lång utförsbacke på Olofstorpsvägen i riktning Göteborg där man kan ladda på bra. I slutet av den finns en utfart från Hultets avfallsanläggning med mycket lastbilstrafik in och ut. Om lastbilen precis har svängt ut från den vägen utan att uppmärksamma cyklisten, kan detta ha hänt. Detta är en ren spekulation, jag vet inte exakt var det hände.
Tyvärr kan det nog vara så. Men oerhört tragisk och onödig olycka oavsett. Hoppas hans familj och anhöriga får styrka och stöd att ta sig igenom detta.Jag antar att det betyder att de tror cyklisten var vållande?
Kanske, men är inte cyklisten också en person?Jag antar att det betyder att de tror cyklisten var vållande?