Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyklot B sa:Så Dumoulin bröt för att han hade för ont där bak.
Var även han på den ovan antydda korvfesten som fick Landa på fall? ;o)
GoranS sa:Rimligen borde övriga team ha hårdbevakning på Greipel och spurter är ibland lite chansartade, men jag säger ändå att han tar hem dagens etapp.
gerrardsdobbar sa:GoranS sa:Rimligen borde övriga team ha hårdbevakning på Greipel och spurter är ibland lite chansartade, men jag säger ändå att han tar hem dagens etapp.
Det var ett modigt val. :-)
GoranS sa:. Banprofilen skulle nog t.o.m. Ivan Quaranta ha tyckt varit tillräckligt platt.
gabbeon sa:GoranS sa:. Banprofilen skulle nog t.o.m. Ivan Quaranta ha tyckt varit tillräckligt platt.
Kan du utveckla? Jag googlar för glatta livet men hittar inte storyn.
Bikzz sa:Skönt att det är slut på dom här platta & trista etapperna med feta och tråkiga spurtare tills vidare... Nu blir det 4 häftiga dagar i bergen, med tjusiga landskap, ska ladda upp med en massa bärs och spela in !! Varför är det inte bara Dolomiterna i Girot ??
Pauli sa:Cyklot B sa:Så Dumoulin bröt för att han hade för ont där bak.
Var även han på den ovan antydda korvfesten som fick Landa på fall? ;o)
The first maglia rosa of the race, Tom Dumoulin, pulled out of the race mid-stage with a saddle sore getting the better of the Giant-Alpecin rider.....
Jag tycker att det luktar skitkonstigt... Det låter så himla skumt att proffsen som har tillgång till det bästa av all utrustning. Byxfett använder väl alla med lite vett ????
Bikzz sa:Är Nibali i gammal god klätterform ? Kan Valverde hänga med uppför ? Eller Jungels ? Finns det någon annan som kan sprätta till ? Är det snö på toppen ? Många frågor. Det är nu det börjar avgöras !
GoranS Imorgon kan vi svenskar minnas att Löfkvist körde i rosa på etappen upp till Alpe Siusi (morgondagens etappmål) på den 5:e etappen i girot 2009. Tyvärr knyckte Di Luca den sa:Gotland tilldelades fem rosa tröjor retroaktivt efter att ärkefuskaren Di Luca testats positivt(hur mycket det nu är värt). Di Luca bestal således Gotland på glädjen att få cykla i en av idrottsvärldens vackraste tröjor i nästan en vecka. Svin.
Oscar Camenzind sa:GoranS Imorgon kan vi svenskar minnas att Löfkvist körde i rosa på etappen upp till Alpe Siusi (morgondagens etappmål) på den 5:e etappen i girot 2009. Tyvärr knyckte Di Luca den sa:Gotland tilldelades fem rosa tröjor retroaktivt efter att ärkefuskaren Di Luca testats positivt(hur mycket det nu är värt). Di Luca bestal således Gotland på glädjen att få cykla i en av idrottsvärldens vackraste tröjor i nästan en vecka. Svin.
OK. Visste inte att han fick dem retroaktivt. Jag tror dock att den stora grejen är att just få köra i den rosa tröjan. Åtminstone har jag för mig att jag läste i någon intervju med Gotland att han tyckte att det var det häftigaste han fick uppleva i sin cykelkarriär.
Och ditt omdöme om Di Luca håller jag fullkomligen med om. En del andra uttalanden han gjort indikerar också att det är en dryg typ med extremt höga tankar om sig själv.
1888 sa:Nån som vet när Ludvigsson startar?
Fast tvärt om, eller hur man ska se det...NLC sa:Lite som backhoppningen i Garmisch-Partenkirchen för oss som var ute och svirade till sent imorse tänker jag.
J-vlar alltså! Kedjan tog med sig hela bakväxeln till slut.NLC sa:Växelsallad för Nibali , illa:-/