Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Hoppas Froom bonkar imorgon, men sannolikheten är väl nära noll för det.
Johan A sa:Stumpy sa:Hoppas Froom bonkar imorgon, men sannolikheten är väl nära noll för det.
Han kanske är lika stark som jag var på Sylvestercrossen..
Från http://www.cyclingnews.com/news/gir...ft-on-the-ropes-by-chris-froomes-solo-attack/GoranS sa:Körde Tom medvetet lite lugnt utför för att dels inte riskera något och dels få upp lite folk bakifrån som kan hjälpa till att dra?
HasseL sa:Är Froome rökt nu? Eller? De skall börja trampa då nu..
GoranS sa:Något att drömma mardrömmar om - Froome och Pozzovivo startar cykelskola där britten lär ut hur man har armbågarna och italienaren hur man har knäna när man cyklar.
Hur mycket kan du casha ut nu?Supertramp sa:GoranS sa:Verkar som Yates ligger på runt 2 i odds. Lägger du 2 kkr på honom nu har du en vinst på antingen 1 kkr eller 2,25 kkr (givet att ngn av de två vinner).
Jo jag kan göra en cash-out också (2600kr har jag för mig att det var) men roligare att låta vadet stå kvar.
ooms sa:Hur mycket kan du casha ut nu?Supertramp sa:GoranS sa:Verkar som Yates ligger på runt 2 i odds. Lägger du 2 kkr på honom nu har du en vinst på antingen 1 kkr eller 2,25 kkr (givet att ngn av de två vinner).
Jo jag kan göra en cash-out också (2600kr har jag för mig att det var) men roligare att låta vadet stå kvar.
?
ooms sa:Hur mycket kan du casha ut nu?Supertramp sa:GoranS sa:Verkar som Yates ligger på runt 2 i odds. Lägger du 2 kkr på honom nu har du en vinst på antingen 1 kkr eller 2,25 kkr (givet att ngn av de två vinner).
?
Lingon sa:Tråkiga kommentarer av Dumle om Reichenbach. Han får ju skylla sig själv att han tog beslutet att vänta. Hade han bara kört på efter Colle delle Finestre, så hade han troligtvis försvarat rosa tröjan
Åtminstone en etapp till. :)
Dumoulin får skylla sig själv, han gav bort touren. I sista klättringen gick han och froome helt lika den dagen. Om nu Tom kunde mosat på nedför så hade han haft kvar rosa tröjan.fedde sa:Lingon sa:Tråkiga kommentarer av Dumle om Reichenbach. Han får ju skylla sig själv att han tog beslutet att vänta. Hade han bara kört på efter Colle delle Finestre, så hade han troligtvis försvarat rosa tröjan
Åtminstone en etapp till. :)
Njaaa, han (Dumoulin) kanske hade tagit rosa tröjan efter 19:e etappen om han kört på nerför Finestre.
För då hade ju inte han denna tröja (det var Yates som hade den då),
så han kan rimligen inte ha försvarat den.
Men en lite konstig/tråkig kommentar var det.
Dumoulin tog ett dåligt beslut och försöker skylla på någon annan tycker jag.
/Fedde
HasseL sa:Vad hände? Lyckades missa dagens etapp?