Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo de vill nog få rutten klart så snabbt som möjligt för att locka storstjärnorna. De lägger ju sin säsongsplanering just nu och den ändrar de nog ogärna på när den är klar.Jag hittade olika bud om nytt datum, både att det skulle vara 13/1 och att det inte ska finnas något nytt datum utan att nytt datum kommer att meddelas då de är klara med rutten.
Jo, det har han väl gått ut med officiellt till och med tror jag (?), att han ska köra Touren och Vueltan, men vad jag vet så har han inte sagt att han INTE ska åka girot, utan säger liksom inget om Girot. Det är just därför jag spekulerar i det sambandet, just eftersom det ryktas om att girot ska svänga in i Slovenien.Jag hade annars kunnat tänka mig att Pogi skulle satsa på touren och vueltan 2025. Touren är väl rätt gjuten om inte något bortom hans kontroll hindrar (t.ex. skada). Sen verkar han ju vilja vinna "alla" lopp minst en gång och girot har han vunnit men inte vueltan.
Någon som har koll hur UAE tänkt sig det hela? Är någon uttalade kapten eller kommer de att skydda Yates och Ayuso och sen köra för den som visar sig bäst? McNulty och Vine som hjälpryttare?
Aj då, vi vet ju alla vad politik i trådar på Happy innebär…..Min gissning är att Ayuso är den de satsar på, men det går ju mycket politik i det där också…
Tänker kanske att det är bäst att klara av punkorna innan tävlingen.Tuff start för Jayco, punka redan innan det startatVisa bilaga 767618
Tror du Trump och putin är inblandad dåMin gissning är att Ayuso är den de satsar på, men det går ju mycket politik i det där också…
Rätt illa för Landa.
Från Quick Step:
".. examinations and a CT scan revealed that Mikel had suffered a stable fracture of the Th 11 vertebra. This will require Mikel to remain in a stable lying position for an extended period of time.
He will remain at the hospital overnight, before further assessment and a plan for this return home will be made
"
Funderade också på det när jag såg reprisbilderna. Dock svårt att se. Dessutom är det nog svårt att veta exakt vad som orsakade vad. Och ärligt talat kanske inte så intressant då skadorna är vad de är. Enda är väl om arrangören missat ngt i säkerhetsarbetet.På Eurosport/Max/TnT (pick your poison) spekulerade Brian och Carlton om huruvida Mikel slog i en lyktstolpe på vägen.