God morgon

God morgon
Godmorgon, idag kan man väl vara på jobbet, DHL ska komma förbi och leverera ett jättepacket från CRC. Annars är det mest tråkigt att behöva köra 6 mil till malmö för att jobba. *Gäsp*

God morgon
Godmorgon! *gäsp* Ja, vad ska man göra idag och vad "borde" man göra. Är skitsugen på att hårdtesta min nya KHS Team alite-ram som jag köpte på Evalds, men borde göra annat. *gäsp* Nä, jag hänger nog här framför datorn ett tag.. orkar inte engagera mig i "livet".

God morgon
God morgon! Om några timmar skall jag stå och sälja porterprovningar på Göteborgskalaset. Sedan blir det hem för att knåpa med lågräsern. På Söndag kör vi troligen en testtävling på 200 Meter Sprint. Så ska en helg se ut! Fattas bara lite terrängcykling så hade den varit perfekt.

God morgon
morrning, lite besviken över helgvädret är man ju, frugan ska på möhippa å sen ska vi grilla, jävligt kul väder för det, men men man ska väl inte gnälla.

God morgon
God morgon!

Vaknade alldeles för tidigt :-( så nu sitter man här
och funderar på vilken repa man ska ta med hojpan:-D
Vädret är väl inte så där jättevackert fast det skulle
vara sämre imorgon så det gäller att passa på idag
ifall det ska bli något den här helgen.
Men först lite service och underhåll på valda delar.

Jerry

God morgon
God morgon, nu ska vi ut och röja på berget i Whistler. Solen skiner, det är ca +24C och Crankworks festivalen tar slut i idag. Ha det!

/Leo

God morgon
men jo visst fan blev det nåra mil idag iaf, fast det fick bli lite assfalt idag med min bror, regnade hela tiden, men vadafuck gör det... natt på er man ska ju upp 05:30 som vanligt i morrn :/

God morgon
God morgon, eller rättare sagt God Natt... :-) Klockan är 23.45 här i Whistler och det är dags att sova efter ännu en otrolig dag på grumma stigar. Bilder och film kommer så småningon, håll ut... ;-) Imorgon ska vi till Pemberton och köra lite "shuttle runs".

/Leo

God morgon
Good Mörning... Nu drar vi till Squamish och testar stigarna där. Börjar kännas lite i kroppen efter tre dagars cykling. Vädret är fortfarande grumt i Whistler, solsken och närmare trettio.

/Leo

God morgon
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> Good Mörning... Nu drar vi till Squamish och
> testar stigarna där. Börjar kännas lite i kroppen
> efter tre dagars cykling. Vädret är fortfarande
> grumt i Whistler, solsken och närmare trettio.
>
> /Leo
>
>
> ------------------------------------
> ...man lever bara en gång...

Ge dig.........så kul är det väl inte!=)

/Fredde

God morgon
Här regnar det för första gången på snart två veckor. Bara det slutar till i morgon bitti så är det lugnt, det är överdrivet torrt på stigarna ändå.

Tillbaka
Topp