Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och då behöver man nån slags superabonnemang för att kunna streama va? Det blir dyrt när man måste pynta för fotboll och annat trams för att få se på cykel.Discovery+ kör vad jag kan se
Tänk, jag poppade Fancy idag mellan mötena! Världen är som den är trots allt.Och då behöver man nån slags superabonnemang för att kunna streama va? Det blir dyrt när man måste pynta för fotboll och annat trams för att få se på cykel.
Edit: 260 kr extra verkar det kosta om man redan har Max. Får kanske bita i det sura då. Cx-säsongen börjar väl snart så kommer mer att se åtminstone.
Åh fy, de har stängt discovery. Det var 179 för cykel. Nu måste man betala 89 + 260. Det var rätt eländigt.Discovery+ kör vad jag kan se
Stängt som i tryckt ihop med Max, så man måste ha Max med sportpaket nu.Stängt som i stängt för nya abonnemang?
Jag har Discovery+, kan se lopp från idag och det ser ut som gravel-VM ska visas. Därav min undring om det är så att de som har Discovery+ tillsvidare kan ha kvar det men att det inte går att nyteckna. Sen är jag helt inställd på att Discovery+ inom en tämligen snar framtiden kommer att avslutas helt.Stängt som i tryckt ihop med Max, så man måste ha Max med sportpaket nu.
Det är väl bara är tidsfråga innan man e rökt. Kör på nåt gammalt abonnemang som blev d+.Stängt som i tryckt ihop med Max, så man måste ha Max med sportpaket nu.
Ja, att de skulle snikvägar in öppna under någon längre tid är nog väldigt optimistiskt att tro.Det är väl bara är tidsfråga innan man e rökt. Kör på nåt gammalt abonnemang som blev d+.
Åh fan, det trodde jag inte. Verkar inte gå att starta nytt nu iaf. Surt.Jag har Discovery+, kan se lopp från idag och det ser ut som gravel-VM ska visas. Därav min undring om det är så att de som har Discovery+ tillsvidare kan ha kvar det men att det inte går att nyteckna. Sen är jag helt inställd på att Discovery+ inom en tämligen snar framtiden kommer att avslutas helt.
Visa bilaga 730583
Det verkar ju rätt rimligt att de inte tillåter nyteckning om de tänker sig att avsluta det relativt snart. Årsskiftet kanske?Åh fan, det trodde jag inte. Verkar inte gå att starta nytt nu iaf. Surt.
Visa bilaga 730585
Jag tror inte det sänds något innan 14.15. Men visst hopp om att det ska gå att se live på youtube i Sverige. Se bilaga.ACN Timing
www.acn-timing.com
Efter 1/2h ser det ut att va ca 85tjejer som håller ihop . Och svenska tjejerna är bra med än så länge .
Nån som hittat nån fulstream .. ?
Det stämmer, både herr och dam börjar 14:15 i separata sändningarJag tror inte det sänds något innan 14.15. Men visst hopp om att det ska gå att se live på youtube i Sverige. Se bilaga.
Visa bilaga 730662
separata dagar med :)Det stämmer, både herr och dam börjar 14:15 i separata sändningar![]()
Tackseparata dagar med :)
Minst sagt…..Hehe vad händer? Firmafest i kontrollrummet?
Det stämmervisst hopp om att det ska gå att se live på youtube i Sverige.
Är det inte pumplösningen?Vos verkar åka med ett 2x nav.
www.cyclingnews.com
Många elitpendlar KOM som kommer ryka imorgon in till leuven:)Lite udda grus mot vad man är van vid här. Såg mer ut som VM på cykelbanor. :)
Tydligen påkörd bakifrån precis som på SM.Peter Rörfors förväntar jag mig dominerar H60.
Ser inte ut så just nu.Ska belgarna klara av att utmanövra mvdp ..?