Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nilsson?John i h45 går mot en 4.e plats ..
EM går i Finland 2027 iallafallMan kan ju drömma om ett Gravel-VM i våra magiska nordiska skogar![]()
Håller med de som kallar detta g/c-WM. Svårslaget icke utslagsgivande underlag. Här är US Gravel series och Outbound mer i min smak. En svensk skogsväg med grovkross, som den runt Arlanda, hade smakat.
Belgien har väl inte mycket mer att erbjuda och skall sporten visas upp måste den vara stadsnära? Skall de locka till sig många tävlande och åskådare måste banan vara lättillgänglig liksom boende. Säkert skall miljöavtrycket vara så litet som möjligt.Så smalt och tekniskt det var nu har jag aldrig varit med om på svenska gravel tävlingar .
Någon kvinnaEn grej är ju att man aldrig riktigt ser underlaget baserat på en bild på TV. Det vet ni väl själv? :)
Såg att någon kvinna körde 33mm findäck med nav-pump. Det var coolt (men användbart?).
Jag minns inte vemNågon kvinna![]()
Var väl Vos som hade det? Var väl hyffsat användbart då hon vannEn grej är ju att man aldrig riktigt ser underlaget baserat på en bild på TV. Det vet ni väl själv? :)
Såg att någon kvinna körde 33mm findäck med nav-pump. Det var coolt (men användbart?).
Bra dra ut banan på ett par elljusspår längs vägen så har du smala, tekniska och utslagsgivande partier.Så smalt och tekniskt det var nu har jag aldrig varit med om på svenska gravel tävlingar . Brukar va breda fina grusvägar här. Var förvånad att se så många fula flaerstyren i går ...
Jag tror hon hade vunnit utan att kunna pumpa däcken under färd, men det är bara vad jag tror.Var väl Vos som hade det? Var väl hyffsat användbart då hon vann
Outbound?Valtteri Botttas är det ot och kanske borde varit i f1 tråden ..? Han var väl typ 2.a på Outbound? Lite mer konkurrens i Belgien..
Satt bara och väntade på denjasper stuyven var lite bitter efter loppet då han tyckte de belgarna som kör i Alpecin körde mer för Mattieu än för sitt land.