[Gruppköp] Livewrong armband

Mr Handley

Ny medlem
Undrar du vad Livewrong är? Kolla här: http://happymtb.org/forum/read.php/1/110942/111579#msg-111579
Läs mer om banden här: http://blackbracelet.com/

Jag arrangerar ett gruppköp för er som vill ha.

Banden kostar 2 dollar styck. Frakten kommer gå på hela 7 dollar. Den delas broderligt mellan alla som beställer. Armbanden levereras till mig och jag skickar ut dom till alla de som vill ha.

Vill du vara med så skickar du ett PM till mig så ser jag till att du kommer med på "listan".

Personligen tänker jag köra med ett gult och ett svart armband, tror det passar mig bäst :)

sigmade upp mig för ett

kolla hur "live wrong" och "happy mtb" går genom sanningskvarnen på <http://www.tashian.com/multibabel/>
So true it doesn't even hurt! :-)

Nästan 30 armband som skall beställas. Tänkte beställa någonstans i nästa vecka, så ni som tvekar får hoppa på bandvagnen nu.

Tyvärr får vi inte grupprabatt, man måste köpa 200 band eller fler för det...

Mattias L Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag fastnade för "Do you harass telemarketers when
> they call?? "... Kalla det för underground vete
> sjutton, men kul var det ;)
>
> /Mattias
>
> - mtb för äventyrare

är ju en av favoritsyslorna :D

Markus F Skrev:
> Tur att man beställde ett svart....

Typiskt jobbigt läge...

Aouch... Inte så bra. Förresten, vad katastrofprioritering, är inte svart = "ingen insats" "lämnas till sist" eller något sådant? (kommer inte ihåg)

Luzac: PMa mig så tar vi det där.

Markus F Skrev:
> Tur att man beställde ett svart....

Jag skulle behöva ett lila;

"At BayCare Health hospitals, purple bands mean that the patient is at risk of falling."

Dags för en uppdatering.

Jag har mailat en hel del med Black Bracelet, speciellt då om att bli europa distributör. Nu har jag inte hört något av dom sedan innan jul, så jag antar att dom tagit julledigt. Förhoppningsvis kan jag lägga ordern (som distributör, vilket innebär lägre pris och lägre frakt) de första skälvande dagarna i 2005.

Men det beror helt på när dom hör av sig. Hör jag inget lägger jag en "vanlig" order andra veckan i januari.

Det är alltså inte för sent att hoppa på gruppköpet.

Att ha Combat 84 - Politically Incorrect i högtalarna när man snubblar in i den här tråden känns inte helt fel.

Mattias L: Kom med en utannonsering när det närmar sig, inte helt övertygad att jag behöver ett armband för att definiera mig dock.

Mattias, nej de har jag inte fått. Iallafall inte på min hotmail som jag mailade till dig. men har du koll på att ja vill ha ett så är de ju lugnt=)

/marcus

Nu har jag fått svar från Black Bracelet, så jag lägger ordern ikväll.

Totalt blir det 46 armband. Alla ni som mailat/messat är med på listan. Sista minuten beställningar har på sig tills jag postat här igen :)

Ehh... Missade det...

Vad är vitsen, tja säg det... Jag fastnade för den när jag läste på deras site. "Do you harass telemarketers when they call?? "

Kul grej, ställningstagande, visa att man är underground, eller som motvikt till det gula bandet på andra handleden. Ja ungefär så dårå.

Nu är beställningen lagd för övrigt.

/Mattias

Senast redigerad av en moderator:
Jag har nog ett eller två extra armband Bruse, så det löser sig :)
Påminn mig sen när dom kommit så tar vi det då.

Dessutom skall dom återkomma med fraktkostnaden så då kan jag klämma in ett armband till.

/Mattias

Mattias L Skrev:
> Jag har nog ett eller två extra armband Bruse, så
> det löser sig :)
> Påminn mig sen när dom kommit så tar vi det då.
>
> Dessutom skall dom återkomma med fraktkostnaden så
> då kan jag klämma in ett armband till.
>
> /Mattias

Åh, tack, så jag ska åxå få bli en töntig undergroundare? Cooolt, det har jag velat va i snart 30 år! ÄNTLIGEN!

(vad kostar dom?)

Mattias L:

Har du hört nåt om de svarta armbanden? Eftersom jag fortf inte fått nåt mail från dig så är ja rätt så tveksam till att jag är med på din lista...stämmer det?

Mattias L Skrev:

>
> Ni andra kommer snart kunna köpa band igen :)
>

Hur snart :)

MATTIAS L!!

Nu har jag mailat, messat och PM:at dig!!

Har satt in pengar på ditt konto, var är armbanden!!

Nicke H

lw.jpg

Så ni har fått era svarta band nu, var det struligt eller (har inte läst hela tråden) visst är det jobbigt att vänta!!

Men jag tycker iaf att det gula originalet är snyggare, och att kombinera dem två vågar man ju inte då blir man ju klassad som AIK.are hemska tanke ;-)
(Duckar när glåporden börjar hagla, och nej jag håller inte på något lag i den sporten) alltså neutral ;-)

Bosse

Det funkar perfekt att kombinera. Jag kör gult och svart på samma arm. Är man känslig för gult och svart sätter man banden på varsin arm :)

Tillbaka
Topp