Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.alpkit.com
+1Du borde kunna köpa vilken gammal XC värsting MTB som helst.
Hej alla cykeltokar!
Jag är på jakt efter en grusvägshoj med rakt styre, singelklinga, skivbromsa, och en maxvikt på 11 kg. Har ni några tips?
Mvh Jennie
Eller ny, enligt ovanstående.Du borde kunna köpa vilken gammal XC värsting MTB som helst.
Har du något relevant och bra cykeltips till TS?Har Canyon värvat över laxen fr Cube?
?
Det är väl iofs utan pedaler?Eller en på endast 7,9 kg (!) om dämpad gaffel inte behövs.
Ja, vikten brukar väl oftast anges utan pedaler? Det gäller väl allmänt i cykelvärlden och inte bara denna.Det är väl iofs utan pedaler?
Visst, men det gäller att man är medveten om det när man gör en jmfJa, vikten brukar väl oftast anges utan pedaler? Det gäller väl allmänt i cykelvärlden och inte bara denna.
+1Örjan Lax sa:Oavsett är det en väldigt lätt cykel.
Blir inte sittställningen väldigt "annorlunda" då?Jag valde en vettig gravelbike och pratade med butiken där jag köpte att jag ville att de skulle byta styre och bromsar. Inga problem.
+1+1
(Om man får skriva det nu i nya Happy?)
Blir inte sittställningen väldigt "annorlunda" då?
För om man endast byter från bock => rakt styre blir ju avståndet till styret ~10cm kortare,
vilket är svårt att åtgärda mha längre styrtapp.